چگونه فروش خود را افزایش دهیم و فروشندگی را تبدیل به یک شغل درآمد زا کنیم؟

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فروش یک هنر است قبل از اینکه یک شغل باشد , پس باید هنر فروش را  یاد بگیرید , در این مقاله به شما نکاتی را که برای فروشنده خوب بودن نیاز دارید بدانید قرار داده ایم .
این نکات به ترتیب در زیر لیست شده اند.
1 . سعی کنید معادله برد برد ایجاد کنید یا به عبارت دیگر تقابل :
همه ی افراد وقتی کسی برایشان کاری انجام دهد دوست دارند که  آن ها نیز جبران کنند و برای آنان کاری کنند پس کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که به مشتری خود یک هدیه کوچک بدهید حتما لازم نیست هدیه شما گران قیمت باشد مهم این است که حس تقابل را در مشتری شما زنده کند  .
2. تعهد و ضمانت کالا یا خدمات :
شما باید بتوانید در مشتری خود این حس را ایجاد کنید که شما نسبت به جنس خریداری شده تعهد دارید و در صورت بروز هر مشکلی تمامی عواقب آن را بر عهده میگیرید . تعهد حس امنیت به ما میدهد و هیچ چیزی بهتر از امنیت نمیتواند ما را به سمت یک فروش خوب سوق دهد .
3.  خود را حقیر نشان ندهید و مقتدر باشید :
شما لازم است که اطلاعات خود را در مورد کالاهای خود و هرآنچه که حول آن است به خوبی بدانید وقتی که شما کالای خود را میشناسید و با اقتدار رفتار میکنید ( مراقب باشید مرز بین اقتدار و غرور بسیار باریک است ) ناخودآگاه افراد جذب شما میشوند واز شما اطاعت میکنند .
4.  احساس و علاقه :
همه ی ما وقتی به شرکتی یا کالایی علاقه داشته باشیم به سمت خرید از آن سوق داده میشویم . پس بهتر است که کاری کنیم که در مشتری هایمان حس مثبت ایجاد شود تا به سمت ما جذب شوند .
5.  دسته بندی درست :
ذهن انسان فضای محدودی برای حافظه کوتاه مدت خود دارند پس سعی کنید اطلاعات هم گروه را باهم به مشتری خود ارائه کنید زیرا ذهن اطلاعات هماهنگ و نزدیک را در یک گروه دسته بندی میکند و باعث گیجی مشتری نمیشود و میتوانید راحت تر او را ترغیب به خرید کنید .

مجموعه پرکاران , سایتی پر از نکات فروش و مقاله های  جذاب و کاربردی و آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل .

دیدگاه بگذارید