از صبر و مهربانی خود برای کار در منزل استفاده کنید

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

نگه داری از کودکان در منزل  خودتان :

خیلی از خانواده ها به دلیل شاغل بودن یا حتی گاهی به دلیل پیش آمدن مهمانی هایی ممکن است نتوانند کودک خود را همراه خود ببرند ولی از طرفی هم نگران کودک خود هستند و نمیتوانند اورا تنها راه کنند , معمولا در اینگونه مواقع خانواده ها به سراغ پرستار کودک میروند که قطعا میتواند راه حل خوبی باشد اما خیلی از خانواده ها از عهده ی هزینه ی یک پرستار خصوصی برای کودک خود برنمی آیند . از طرفی هم شاید شما دوست نداشته باشید در منزل دیگران کار کنید و علاقه مند باشید که فقط در منزل خود کار کنید , خب پس چاره کار چیست ؟

خب شما میتوانید در منزل خود از کودکان دیگران مراقبت کنید و به کسب درآمد مناسب بپردازید.

نکات مهم **

1 . سعی کنید شهریه و هزینه ی کمتری دریافت کنید زیرا اگر خانواده ها توان پرداخت هزینه های بالا را میداشتند قطعا به سراغ یک پرستار خصوصی میرفتند . اما در عوض شما میتوانید از قدرت اهرم استفاده کنید یعنی مثلا اگر یک پرستار خصوصی 1 میلیون تومان هزینه دریافت کند , شما میتوانید 300هزار تومان دریافت کنید اما یک پرستار خصوصی فقط از یک کودک مراقبت میکند اما شما میتوانید کودکان بیشتر را مراقبت کنید مثلا 5 کودک را همزمان مراقبت کنید پس درآمد شما میتواند از یک پرستار خصوصی بیشتر باشد و برای خانواده هم هزینه ی قابل قبول تری را فراهم کرده اید و یک معامله ی دو سر برد است .

2. مشخص کنید که چه رده ی سنی را میخواهید قبول کنید زیرا هر کدام از ما با یک رده ی سنی از کودکان راحت تر هستیم

3. امکانات متناسب برای آن رده ی سنی را فراهم کنید مانند اسباب بازی های مناسب و بی خطر برای آن رده ی سنی

4. برنامه ریزی دقیقی داشته باشید که کدام ساعت روز شما توانایی این کار را دارید مثلا میخواهید صبح ها یا عصر ها یا شب ها این کار را انجام دهید .

5. از کودکان غافل نشوید و از موارد ایمنی لازم برای امن سازی خانه ی خود استفاده کنید ( میتوانید از مقاله ی : ایجاد ایمنی برای کودکان ما استفاده کنید )

6. حتما اموزش کمک های اولیه را بگذرانید زیرا خیلی این امر مهم و ضروری است .

7. اصول روانشناسی کودک را تا حد اولیه میتوانید از اینترنت فرا بگیرید.

8. سعی کنید از طریق گوشی یا ایمیل چند ساعت یکبار وضعیت فرزندشان را به آنها اطلاع دهید تا خیال آسوده تری داشته باشند و فراموش نکنید که این امر باعث بیشتر شدن مشتری های شما میشود .

**در آخر باید متذکر شد این امر نیازمند سرمایه گذاری اندکی میباشد زیرا شما باید کمی وسایل بازی و ایمنی خریداری کنید و همچنین به ایمن سازی منزل بپردازید تا برای کودکان مشکلی به وجود نیاید.**

سایت پرکاران سایتی برای مشتاقان و جست و جو گران آگهی های استخدام شغل دوم و کار در منزل . دوستان خود را نیز در این ایده های کسب درآمدی شریک کنید.

دیدگاه بگذارید