اطلاعات جهان در دست کودکی تنها و رها شده ( لری الیسون )

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

در مجموعه پرکاران شما میتوانید هرآنچه را که به شغل و درآمد مربوط است درکنار هم پیدا کنید , در قسمت مقالات میتوانید به هزاران مقاله مفید در ضمینه ایده های شغلی و در قسمت آگهی ها میتوانید به آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل دسترسی داشته باشید .
در این سری از مجموعه مقالات منهای بهونه , قصد ما معرفی افراد موفقی است که در سخترین شرایط توانسته اند به موفقیت های بزرگی برسند , اگر میخواهید سرگذشت زندگی آنان و روند موفقیتشان را بدانید میتوانید این مقالات را دنبال کنید .

نام : لری الیسون
ثروت فعلی : 68 میلیارد دلار

سختی تا آرامش , راهی برای لری الیسون :
آقای لری آلیسون متولد آگوست سال 1944 در آمریکا است . او در حال حاضر چهارمین فرد ثروتمند آمریکا و ششمین فرد ثروتمند جهان است و یکی از ابر شرکت های تکنولوژی در جهان را دارا است .

پدر او خلبان نیروی هوایی بود , بعد از اینکه لری به سن نه سالگی رسید به ذات الریه مبتلا شد و به همین خاطر این پدر و مادرش او را رها کردند و سرپرستی او را به عمه اش دادند .
آنها بعد از مدتی به شیکاگو نقل مکان کردند . در ابتدا زندگی آنها خوب بود و شوهر عمه اش یک فروشنده املاک موفق بود اما بعدها بخاطر رکود بازار مسکن ورشکسته شدند و دچار مشکلات مالی فراوانی شدند و دچار افسردگی شدند .

روند موفقیت الیسون :
الیسون در دانشگاه ایلینویز در اوربانا تحصیل کرد ، پس از سال دوم ، بدون اینکه امتحانات نهایی را بگذراند ، از دانشگاه استفاء داد و کناره گیری کرد ، زیرا مادرخوانده اش درگذشت . وی پس از گذراندن تابستان سال 1966 در کالیفرنیا ، در آنجا یک ترم در دانشگاه بود که با طراحی رایانه آشنایی پیدا کرد .  در سال 1966 ، در 22 سالگی ، به برکلی کالیفرنیا نقل مکان کرد.
او هوش ریاضی خیلی خوبی داشت .
اولین شغلش را با شرکت Ampex تجربه کرد , و در آنجا با آقای ادگار کاد آشنا شد و در آنجا تصمیم گرفت که در سال 1977 شرکت خودش را افتتاح کند که به یکی از بزرگترین فروشنده های دیتابیس در دنیا تبدیل شد .
( در سال ۱۹۷۱ با انجام سرمایه‌ گذاری شخصی به مبلغ ۲۰۰۰ دلار آزمایشگاه‌های توسعهٔ نرم ‌افزار را بنیان گذاشت . در سال ۱۹۷۹ این شرکت به .Relational Software Inc تغییر نام داد که بعدها با ارائهٔ محصول اصلی این شرکت – پایگاه داده اوراکل – و بر اساس نام آن به شرکت اوراکل مجدداً تغییر نام یافت )
کسی که حتی پدر و مادرش اورا رها کرده بودند و بی سرپرست و فقیر بزرگ شده بود توانسته خود را به یکی از ثروت مندان موفق دنیا تبدیل کند . چون همیشه خودش را باور داشت و به پشت سر نگاه نمیکرد و همیشه دیدش به جلو و آینده بود …

نکته جالب :
لری از سن 9 سالگی تا 48 سالگی هرگز مادرش را ندید و در سن 48 سالگی توانست اورا ببیند .

 

 

 

 

 

 

دیدگاه بگذارید