برترین گرایش های یادگیری در تعامل با کارکنان

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اکثر کارمندان به یکی از سه تصمیم مرتبط با شغل فکر می کنند. وقت آن است که به دنبال شغل جدیدی بگردیم، در شرکت من بمانیم یا برای بهبود تحصیلات خود به مدرسه برگردیم.

 

یک واقعیت پیچیده برای اکثر صاحبان مشاغل خرده فروشی، حفظ استعدادهای برتر برای صرفه جویی در هزینه های استخدام کارمندان جدید است. ترس نداشته باش ما آخرین روندهای تعامل کارکنان را برای استفاده شما در شرکت خود بررسی کردیم.

 

1. گزینه های محل کار انعطاف پذیر

به راحتی که به زندگی کارمندان غیرمشتری مانند حسابداران یا نمایندگان خدمات مشتری تلفنی با گزینه کار از خانه اضافه می کنید، فکر کنید. این می تواند یک برنامه در هفته یا ماه یک بار باشد که می تواند برای مادران مجرد، دانش آموزان یا کارمندان دارای معلولیت مفید باشد.

 

به گزارش فوربس، مطالعه اخیر توسط CTripبیان می کند:

 

کارمندان از راه دور در نهایت 13.5 درصد بیشتر از کارکنان اداری مشابه خود تماس گرفتند که معادل تقریباً یک روز کار اضافی در یک هفته معین است.

 

کارمندان از خانه کار می کنند احساس می کنند که توسط کارفرمای خود ارزشمند هستند. فشار حاصل از رسیدن به یک سهمیه، آنها را به تلاش بیشتر تشویق می کند.

 

2. مراقبت های بهداشتی متناسب با نیازهای کارکنان

تصور کنید اگر کارمندان شما مزایای مراقبت های بهداشتی را متناسب با سبک زندگی آنها معرفی کنید، چه فکری می کنند. شما می توانید هزینه های مراقبت های بهداشتی را برای کارکنانی که مشکلات مالی دارند کاهش دهید.

 

نمونه ای از راه اندازی موفقیت آمیز، اشنایدر الکتریک است که پس از اجرای یک برنامه کارمند که در آن کارگران می توانند گزینه های شخصی را انتخاب کنند که نیازهای مزایای مراقبت های بهداشتی آنها را برآورده کند، متوجه کاهش ادعاهای مراقبت های بهداشتی شد.

 

3. توسعه شغلی

کارکنان به راهنمایی و کمک مدیریت نیاز دارند تا با موفقیت برای ترفیع یا شغل جدید در بخش دیگری آماده شوند.

 

همچنین بخوانید: در دنیای توسعه شغلی، یک سایز برای همه مرده است

 

به عنوان مثال، اگر یک کارمند در بخش خدمات مشتریان یک بانک بخواهد به کار در یک شعبه تبدیل شود، پشتیبانی مدیر او برای نوشتن یک رزومه کارآمد بانک می تواند منجر به مصاحبه شغلی شود. کارمند احساس می‌کند که مدیر به او اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در فصل بعدی حرفه‌اش موفق شود.

 

4. فناوری مدیریت عملکرد

روز نظرسنجی های کاغذی که به کارمندان داده می شود، مربوط به گذشته است. در سال 2018، فروشگاه‌های خرده‌فروشی از پلتفرم‌های بازخورد آنلاین مانند بازخورد 360 درجه برای کشف افکار خود در مورد بهبود محصولات و ظاهر فروشگاه شما استفاده خواهند کرد.

 

بازخوردی که آنها به رقبای شما ارائه می دهند و نحوه بهبود تجربه خدمات مشتری به شرکت ها کمک می کند تا موفق شوند. ممکن است به نظر هزینه ای باشد که ترجیح می دهید خرج نکنید، اما کارمندان هر روز با مشتریان صحبت می کنند. آنها گوش و چشم تجارت شما هستند.

 

یکی دیگر از روندهای فناوری، پلتفرم‌های صورت‌حساب آنلاین است که به کارمندان کمک می‌کند تا روی کارهای مهم در مقابل وارد کردن صفحه‌گسترده‌های معمولی که وقتشان را می‌گیرد، تمرکز کنند.

 

5. موبایل تعامل کارکنان را تقویت می کند

نیروی کار در خرده فروشی کارمندان در هر سنی را جذب می کند. عصر فناوری از طریق تلفن های هوشمند، نحوه ارتباط کارفرمایان با تیم خود را تغییر خواهد داد.

 

همچنین بخوانید: چگونه با استفاده از فناوری، یادگیری و توسعه مستمر را فعال کنیم

 

اکثر مردم ترجیح می دهند اطلاعات را از متن دریافت کنند زیرا ایمیل ها ممکن است به طور تصادفی حذف شوند یا به نامه های ناخواسته ختم شوند. دپارتمان های منابع انسانی با استراتژی های زیر با کارکنان ارتباط برقرار می کنند:

 

اسناد ورود از طریق پیامک در مقابل ایمیل ارسال می شود

در مورد استعلام حقوق و دستمزد در مقابل تماس های تلفنی، ایمیل ها با کارمندان ارتباط برقرار کنید

6. برنامه های زمان خاموش

محبوبیت در دره سیلیکون در میان برخی استارت‌آپ‌ها، اعطای تعطیلات نامحدود برای کمک به کاهش استرسی است که اکثر مردم با بارهای کاری سنگین تجربه می‌کنند. چند مثال شامل یک روز کامل برای تولد شما، نیم روز کاری در روز جمعه یا یک روز تعطیل در آخر هفته اگر تیم فوتبال ایالتی شما بازی دارد.

 

می توانید خلاق باشید یا یک نظرسنجی برای کارمندان بفرستید تا بفهمید که آیا 1 روز شخصی در سال به مطالعه برای امتحانات، بردن فرزندشان به دندانپزشک یا یک روز برای کاهش استرس کمک می کند. اگر متوجه شوید که تیم شما از کار افتاده است، تأثیر منفی روی نتیجه شما خواهد داشت.

 

یک کارمند مولد کارمندی است که چند ساعت پس از پایان شیفت کاری خود را صرف تمیز کردن موجودی می کند. این به معنای کارمندی است که برای نشان دادن لبخند بر روی صورت مشتریان ناراضی تلاش بیشتری می کند. هر چه کارمندان بازدهی بیشتری داشته باشند، نتیجه می تواند سود شما را افزایش دهد.

 

 

دیدگاه بگذارید