بغل کنید و 60 دلار در ساعت درآمد کسب کنید

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

خرس های پاندا یکی از زیباترین انواع خرس ها هستند که متاسفانه به دلیل از بین رفتن زیستگاه آن ها و شکار وقاچاق بی رویه این خرس ها از چین در حال انقراض هستند ولی دولت چین و رسانه های رسمی و غیر رسمی این کشور سال ها در حال اطلاع رسانی درباره این مساله هستند و مراجع قضایی این کشور به شدت با متخلفان و قاچاقچیان برخورد میکند.
در حال حاضر تنها 2000 پاندا در طبیعت زندگی میکند و مراکزی با بودجه های کلان برای نگهداری و حفظ این گونه ی جانوری در چین بوجود آمده است . به غیر از دانشمندان و محققانی که در این مراکز فعالیت میکنند توریست ها نیز میتوانند برای ملاقات با پانداها به این مراکز بروند ؛ همچنین این مراکز 4 نوع دیگر خدمه دارند که کسانی که در این جایگاه ها فعالیت میکنند حقوق و مزایای خوبی دریافت میکنند .

در حال حاضر در کشور چین چندین مرکز در به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند که غیر از محققان به ثبت کننده دیتا ( data entry کسانی که رفتار پانداها را مشاهده می کنند و از آن ها عکس و فیلم تهیه میکنند برای دانشمندان ) ، تمیز کننده ها ، نگهبان ها و در آغوش گیرنده ها . در آغوش گیرنده ها یا بغل کننده های پاندا ساعتی 40 تا 60 دلار درآمد دارند . شاید فکر کنید که چرا پانداها نیاز به بغل کننده دارند . وقتی پانداها در ابتدا از طبیعت به این مراکز آمدند ، نوزاد هایی که از مادر جدا می شدند بعد از چند روز تلف می شدند . با مشاهده دقیق تر رفتار این خرس ها محققان چینی دریافتند که نوزاد این خرس ها بعد از هضم غذا توسط مادر بغل می شود و این آغوش باعث بوجود آمدن جریان  در سیستم گوارشی این حیوان می شود ( مثل یک جور مساژ ملایم در ناحیه شکم ) و چون این نوزادان برای نگهداری دقیق تر و بهتر از مادر جدا می شوند و در فضایی جداگونه برای جلوگیری از مرگ آن ها توسط  خرس های بالغ نگهداری می شوند تا سن خاصی نیازمند مراقبت دائمی هستند .
از این رو افرادی که حداقل دانشی درباره پانداها داشته باشند توسط این مراکز استخدام می شوند و آموزش ها لازم را میبینند و به غیر از حقوق ، حق بیمه  یک ماشین شرکت نیز به آن ها می دهند . ( چون این مراکز طبق قانون خارج از محیط شهری برقرار می شوند برای رفت آمد راحت تر به کارکنین ماشین می دهند )

 

 

نکته مهم : جالب است بدانید وقتی نوزاد پاندایی در یکی از باغ وحش های دنیا متولد میشود ، برای نگهداری در این مراکز توسط FedEx  به کشور چین منتقل می شود

دیدگاه بگذارید