ترفند های ساده ولی پولساز برای علاقه مندان به کاردرمنزل / دورکاری

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اگر شما از آن دسته افراد باشید که ذوق هنری خوبی دارید و توانایی ساخت چیز های مختلفی را دارید اما تا به الان قدمی برای ان برنداشته اید میتوانید از راهنمایی های ما استفاده کنید تا در این زمینه موفق باشید . در ادامه این مطلب تیم مجموعه پرکاران به شما بهترین ایده ها برای ساخت صنایع دستی را به شما خواهد گفت با ما همراه باشید :

  • زیورالات :قطعا طرفدار زیروالات دست ساز خانگی خیلی بیشتر است زیرا که این محصولات خاص و یگانه هستند زیرا به صورت انبوه تولید نشده اند و طرفداران مخصوص خود را دارد . نوع زیروالات به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد این مواد میتوانند انواع مختلف سنگ ها یا سفال , فلز یا هر نوع ماده ی دیگری باشند.
  • لوازم دکوری : بیشتر افراد علاقه ی زیادی دارند تا لوازم هنری و دکوری را به نمایش بگذارند یا در منزل خود یا در محل کار خود , این لوازم میتوانند شامل یک نقاشی یا یک عکس که توسط شما انداخته شده است باشد یا میتواند یه پارچه باشد که با طراحی خاص شما میتواند به دیوار اویزان شود و به محیط زیبایی بصری بدهد
  • صابون یا لوسیون : صابون های دست ساز خانگی هم دارای طرفداری ها خاص خود هستند به خصوص که اگر برای پوست های حساس ساخته شده باشند یا از مواد ارگانیک تهیه شده باشند مثلا صابون زردچوبه یا صابون  گانودرما, شما میتواند قالب های صابون مختص به خود را با طرح ها و قالب های مختلفی بسازید یا حتی لوسیون های مختلفی را برای افراد مختلف تهیه کنید . قطعا این ایده خیلی پر فروش تر خواهد بود زیرا اینها مصرفی هستند و ان افراد اگر از شما راضی باشند بازم هم از شما خرید خواهند کرد و این چرخه ادامه دار خواهد بود.
  • شمع سازی: همانند ساخت صابون شما میتوانید شمع های مختص به خود را در شکل ها و قالب های گوناگون بسازید و حتی به انها رایحه اضافه کنید و چون این محصول نیز مصرفی است میتواند انتخاب خوبی برای کسب درامد باشد.
  • ساخت ظروف دکوری : ساخت ظروفی مانند بشقاب ها یا فنجان ها یا لیوان های دکوری نیز میتواند ایده خوبی باشد و الزاما لازم نیست که شما ان را صفر تا صد بسازید شما حتی میتوانید ظرف خالی مربای خود را با ذوق و سلیقه تزئین کنید و ان را به فروش برسانید.
  • ساخت اهنربا یا پین : خیلی از افراد که در کسب و کار خود با اهنربا ها یا پین ها برای نشانه گذاری ها استفاده میکنند علاقه ی زیادی دارند که اهنربای مخصوص به خود با طراحی ویژه ی خود را داشته باشند و از نوع های معمول استفاده نکنند.
  • ساخت لوازم برای حیوانات خانگی : انسان ها حیوانات خانگی خود را دوست دارند و مایل هستند تا بتوانند ان ها را به نمایش بگذراند شما میتوانید با طراحی لباس یا قلاده یا بالش و …. برای حیوانات خانگی انها یک شغل دوم و شغل خانگی داشته باشید.
  • طراحی کاغذ : یکی از مواردی که افراد از ان خیلی استفاده میکنند سربرگ ها و کاغذ های نت است شما میتوانید ان ها را برای انها به صورت انحصاری طراحی کنید و ان را به صورت دیجیتال برای انها بفرستید تا ان را پرینت بگیرند یا به صورت فیزیکی چاپ کنید و به ان ها بفروشید.
  • جعبه سازی :همه افراد نیاز دارند تا وسایل خود را از لیوان و مداد تا …. را دسته بندی و سازمان دهی کنند . پس شما میتوانید برای ان ها جعبه های و وسایل لازم برای دسته بندی وسایلشان را بسازید و حتی اگر در این ضمینه اطلاعات زیادی نیز نداشته باشید میتوانید از اموزش های جعبه سازی موجود در اینترنت یا کلاس های جعبه سازی استفاده کنید.

قطعا اگر دنبال کار در منزل یا شغل های دوم به صورت دورکاری باشید این گزینه ها میتوانند گزینه ی خوبی برای شما باشند زیرا شما یا با این روش های در حال تلفیق هنر و تجارت هستید و میتوانید درامد دوم خوبی را برای خود بسازید.

 

 

 

برگرفته از  سایت :thebalancesmb

دیدگاه بگذارید