جهانی شدن در میانسالی با برندهای میلیارد دلاری

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

من این موضوع را قبول دارم که افراد موفق زیادی از کودکی دنبال رویاهای شان رفتند و  از پایه شروع کرده اند؛ نمونه های این چنینی زیاد است و بدون شک می توانید با جست و جو در اطرافیان تان نیز نمونه های زنده ای مشاهده کنید، ولی اگر تکه کلامتان این است که در مواجه با انجام هر کار هیجان انگیز یا قابل جالب توجه بگویید:
‘از من دیگه گذشته، پیر شدم،
این کار برای جووناست، کاش زودتر شروع می کردم…’

اگر پاسختان بله است و این افکار را در سر دارید، پس شما با زنجیری به اسم سن دست و پایتان را بسته اید.
لیست زیر نام برندهای معروفی یست که بدون شک شما هم نام برخی از آنها را شنیده اید:

دونالد فیشر (Donald Fisher) و همسرش، دوریس (Doris)، اولین فروشگاه «گپ» را در سان‌فرانسیسکو و در ۴۰ سالگی تأسیس کردند. لباس‌های گپ به یکی از مشهورترین برند‌های زمان خود تبدیل شد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زمینه البسه است.در حال حاضر دارایی خالص دونالد فیشر حدود 1.38 میلیارد دلار است.
اما شاید برای شما هم جالب باشد تا با افرادی آشنا شوید که نه تنها در کودکی بلکه در جوانی نیز دنبال علاقه شان نرفته اند… ولی بالاخره شجاعت دنبال کردن رویاهای شان را در میانسالی پیدا کردند و به موفقیت های چشم گیری رسیدند.یکی از این افراد آقای سام والتون است که در 44 سالگی به دنبال اهداف و رویاهایش رفت و دست به کار جدیدی زد.  ثروت آقای سام والتون ۲۳ $ میلیارد دلار
این شخص برند Wal-Mart خود را درسن ۴۴ سالگی اش ثبت کرد و شروع به کسب و کار نمود، اما نه تنها با شکست مواجه نشد… بلکه در سال 2014 توسط مجله فوربز رتبه ی  ۱۹ پرارزشترین برندهای جهان را به خود اختصاص داد.

دیدگاه بگذارید