درآمدزایی بالا از شغلی مدرن در منزل / مدیر باشید

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

خیلی از افرادی که به دنبال شغل دوم و یا دورکاری هستند ممکن است در سایت مجموعه پرکاران به آگهی هایی با مضمون ” ادمین پیچ ” برخورده باشند ، اما آیا واقعا میدانیم که تعریف این شغل چیست و باید دقیقا چه کاری را انجام دهیم ؟
ما در اینجا قصد داریم در ابتدا به معرفی این شغل بپردازیم و سپس نکات لازم برای یک ادمین حرفه ایی شدن را برای شما شرح دهیم .
تعریف ادمین :
بنا بر تعریف ” کریر ترند ” ادمین به مغز متفکر و برنامه ریز  یک صفحه ی اجتماعی گفته میشود که تمامی مطالب را مینویسد و تولید میکند و جهت کلی یک صفحه را پیش میبرد به طوری  که تعداد دنبال کننده گان کم نشود و از مطالب لذت ببرند .
خصوصیات یک ادمین :
یک ادمین باید دارای خلاقیت و ذهن روشنی باشد و علاقه و شور و اشتیاق به شبکه های اجتماعی داشته باشد ، دارای توانایی های نوشتاری بالایی باشد و قدرت ارتباطی مناسبی داشته باشد تا بتواند با مخاطبان به درستی و مثبت ارتباط برقرار کند .

محل کار یک ادمین میتواند در منزل یا دفتر باشد ولی ادمین بودن شغلی است که باید همیشه در دسترس بود و تعطیلی ندارد ، در واقع شما باید هر روز هفته ، اخر هفته ها و حتی شب ها آنلاین باشید و به پست ها و کامنت را و پیام های دایرکت رسیدگی کنید ، پس نمیشد برای آن ساعت خاصی مشخص کرد ، درنتیجه برای ادمین بودن باید تعهد کاری بالایی داشته باشید.
مواردی که باید به آنها توجه کنید :
1 . سعی کنید فقط به مواردی که با پیج شماست بپردازید و در تلاش نباشید که به همه موضوعات بپردازید زیرا هر سخنی جایی دارد .
2. هشتگ های مناسب با پست های خود را جست و جو کنید و آنهایی را که پرطرفدار است استفاده کنید اما فقط دنبال هشتگ های داغ نباشید زیرا هشتگ داغ شاید شما را برای مدتی بالا ی بقیه پست بیاورد اما بخاطر داغ بودن آن خیلی سریع نیز مطلب شما گم میشود پس در کنار هشتگ های داغ و ترند از هشتگ های اختصاصی خودتان نیز استفاده کنید.
3. یک فرمت کلی انتخاب کنید و سعی کنید همیشه در آن فرمت کار کنید و صرفا مطالب جدید را در آن قرار دهید ، درواقع با این کار امضای خودتان را ساخته اید.
4. پست های زیادی را ارسال نکنید . باز کردن صفحه و دیدن تعداد بالایی از مطالب هر کسی را زده میکند و در واقع تعداد لایک های خودتان را میسوزانید. پس سعی کنید به نسبت موضوع پیج یا صفحه ی خود تعداد پست هایتان را انتخاب کنید.
5. نا منظم پست ارسال نکنید . اول از همه سعی کنید مخاطب مطالب خود را شناسایی کنید و ببینید که مخاطب شما اگر مثلا خانم های خانه دار هستند معمولا در چه ساعت هایی انلاین هستند و سعی کنید منظم هر روز در حدود همان ساعت پست های خود را ارسال کنید .
6. مطالب دیگران را کپی نکنید زیرا کسی اهمیتی به یک مطلب تکراری نمیدهد ، همیشه مطالب جدید جذاب هستند
7. هرگز به سمت خرید فالوور نروید زیرا هیچ ارزشی به صفحه ی شما نخواهد داد.
** سخن آخر : هر شبکه اجتماعی الگریتم و قوانین منحصر به فرد خود را دارد پس بهتر است برای آشنایی بیشتر به قسمت قوانین آن ها مراجعه کرده و اطلاعات خود را کامل کنید **

دیدگاه بگذارید