روغن سوخته و قدرت درآمدزایی نهفته در آن برای داشتن شغل دوم

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

امروز میخواهیم برای شما از ایده ایی تازه که احتمالا افراد کمی از آن شنیده اند برای شما بگوییم .

همه ی ما از روغن برای سرخ کردن و پخت و پز استفاده میکنیم و همه میدانیم که این روغن ها بعد از چندبار استفاده دیگرخاصیت اولیه ی خود را ازدست میدهند و حتی به سمت سرطان زا شدن پیش میروند .شما در منزلتان نهایتا روغن سوخته را به فاضلاب میریزید اما رستوران ها و مراکز بزرگ تهیه ی غذا چطور؟؟ فکر کرده اید که  اگر این همه روغن وارد سیستم فاضلاب و طبیعت شود چه اتفاقی میافتد ؟
همچنین در مورد روغن های سوخته خودرو …..

خب میخواهیم به شما ایده ایی را معرفی کنیم که هم برای محیط شما میتواند خوب باشد و هم میتواند برای شما یک شغل دوم مناسب با درآمدزایی مناسب باشد .

شما میتوانید با خرید این روغن ها کسب درآمد کنید , اگر در سایتی مانند پرکاران به دنبال شغل دوم و کاردر منزل و دور کاری هستید میتوانید با خرید این روغن ها و فروش آنها کسب درآمد کنید .

تنها چیزهایی که نیاز دارید خرید چند عدد گالن مناسب برای نگهداری روغن هاست.

چطور شروع کنم ؟

خب شما میتوانید با مراجعه به فست فودی ها و رستوران ها و یا تعویض روغنی ها بروید و با آنها صحبت کنید و بهترین قیمت را به آنها پیشنهاد دهید , برای دانستن بهترین قیمت شمامیتوانید با شرکت های دانش بنیانی که این محصولات را خریداری میکنند تماس بگیرید و قیمت خرید آن ها را بپرسید و سپس با حساب و کتابی ساده میزان سود خود و مقداری که میتوانید روی آن به عنوان قیمت خرید رقابتی مانور بدهید را به دست بیاورید تا بدانید چقد امکان مانوردارید .

*. یک زمان مشخص را قرار دهید و هر هفته سر آن تاریخ برای جمع آوری روغن ها مراجعه کنید و سپس آن ها را در منزل در بشکه میتوانید  انبار کنید و وقتی به حجم مناسب رسید طوری که هزینه ی حمل و نقل آن نسبت به سود آن به صرفه باشد .

برای پیدا کردن این شرکت ها میتوانید در اینترنت جست و جو کنید . این شرکت ها روغن های سوخته را طی فرآیندی تصفیه و به روغن صنعتی تبدیل میکنند .  برای فروش محصول خود میتوانید با شرکت های فعال در ضمینه روغن ها تماس بگیرید ولی قبل از خرید روغن از مشتری های خود حتما این شرکت ها را پیدا کنید .

برای جست وجوی شغل های دوم بیشتر و کار درمنزل در سایت پرکاران میتوانید عضو شوید

دیدگاه بگذارید