چرم دوزی راهی قدیمی و همیشگی برای درآمدزایی در منزل

گروه محتوا 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

تولیدات چرمی جزئی از مد بوده اند و هیچوقت دموده نشده اند . شما میتوانید همیشه یک کیف چرمی یا سایر تولیدات چرمی را خریداری کنید و هیچوقت نخواهید شنید که چرم از مد افتاده ، البته با توجه به باز جذب زمان بر مواد پلاستیکی و مصنوعی ، بیشتر مردم برای احترام گذاشتن به محیط زیست روبه سمت استفاده از  مواد طبیعی مانند چرم آوده اند.
شما میتوانید با تولید محصولات چرمی در منزل خود به کسب درآمد بپردازید و شغلی مناسب داشته باشید .
کار خیلی سختی نیست و شما میتوانید با گذراندن دوره های کوتاه مدت این فن را یاد بگیرید.
حتی سازمان فنی و حرفه ایی نیز این دوره ها را برگذار میکند وحتی به شما گواهی پایان دوره نیز میدهد .
تنها ابزاری که نیاز دارید : کاتر و قیچی مخصوص چرم ، نخ موم زده و سوزن ، سمبه و مشته

نکاتی که ممکن است که شما در این راه نیاز داشته باشید :
برای ساخت وسایلی که به ضخامت نیاز دارند مانند کیف های بزرگ و کفش ها میتوانید از چرم های گاوی استفاده کنید زیرا این چرم ها نسبت به چرم های بزی ضخامت بیشتری دارند و عمر بیشتری دارند .
حتما از نخ های آغشته به موم استفاده کنید تا چرم شما توسط نخ بریده نشود و آسیب نبیند.
سعی کنید کمی خلاق باشید و فقط از طرح های قدیمی استفاده نکنید و نیاز واقعی مردم را بدانید.
برای فروش این محصولات میتوانید محصولات چرمی خود را به فروشگاه های محصولات چرمی عرضه کنید و در کنارش خودتان کارهایتان را تبلیغ کنید تا بتوانید نظر دیگران را به سمت خود جلب کنید ، چرا که درآمد اصلی و بیشتر در کارهای سفارشی است ، منظور از کارهای سفارشی کارهای خاص و ویژه ایی که برای هر فرد متفاوت است.
تبلیغات را از بین دوستان خود شروع کنید و اگر امکان مالی اش را دارید تعدادی از کار های خود را به دوستانتان هدیه دهید تا آن ها ویترین متحرک محصول شما باشند البته به افرادی هدیه بدهید که بقیه آن ها را با چرم میشناسند و واقعا آن ها را درانتخاب یا در استفاده از محصولات چرمی حرفه ایی میدانند .
اگر بدنبال شغل دوم یا کار در منزل هستید  و یا کارمند هستید و به دنبال اضافه حقوق بیشتر هستید ، به شما سایت پرکاران را توصیه میکنیم ، سایتی پر از مقالات و آگهی های استخدامی.

دیدگاه بگذارید