گلسازی ” ایده ایی برای افراد با روحیه ی لطیف اما با درآمد بالا

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

معرفی گل آرایی :
گل ارایی به هنری میگویند  که در آن افراد به ترکیب عناصر زیبایی مختلف و گل ها و گیاهان باهم میپردازند که این ترکیب گل ها معمولا در مراسم هایی مانند عروسی یا جشن تولد ها و …. به کار میرود یا  برای تلطیف محیط هایی مانند هتل ها , سالن ها اجتماع , رستوران ها , خانه و ….

این افراد با ترکیب گل های مختلف کنار هم و قرار دادن ان ها در سبد ها و گلدان ها و ….  این کار را انجام میدهند .البته بعضی از افراد فقط با قرار دادن گل ها در قالب های از پیش اماده شده اینکار را انجام میدهند در صورتی که بعضی دیگر هنرمند واقعی هستند و واقعا از طراحی ها و ایده ها و چینش های منحصر به فرد خود استفاده می کنند .

مقدمات این کار :

برای شروع اینکار شما نیاز دارید که با انواع مختلف گل ها  و گیاهان و دسته بندی انها اشنا شوید و همچنین نیازمند یک روحیه هنرمند و خلاق هستید.

محل فروش محصولات :

شما میتوانید محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید و برای کار های خود تبلیغ کنید یا میتوانید از طریق مغازه های گل فروشی خودتان را به مشتریان خود معرفی کنید و یا حتی میتوانید در منزل شخصی خود ان را بفروشید .

اموزش گل آرایی در سراسر ایران توسط خیلی از افراد و سایت اموزش داده میشود , از گل ارایی منزل و گل آرایی ماشین عروس تا گل ارایی میز و….

مثلا با  خریدن ی شاخه گل رز به قیمت 10 هزار تومان و تزئین آن شما میتوانید بین 5 تا 10 هزار تومان سود کنید البته این برای یک شاخه گل است و برای تعداد بالاتر بستگی به شما دارد که چه مبلغی را پیشنهاد کنید.

اگر به دنبال شغل دوم برای خود هستید میتوانید از وب سایت و برنامه مجموعه پرکاران استفاده کنید تا به طور تخصصی شما را برای پیدا کردن شغل دوم و دورکاری کمک کند و دیگر لازم  نیست در اگهی های استخدام هر روز سردرگم باشید

دیدگاه بگذارید