ساخت ارزان آکواریوم های مینیاتوری و فروش گران آن

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اگر از آن دسته افراد شاغل هستید که کل روز را با کار کردن سپری می کنید و فقط بعد از ساعات کاری در بعد از ظهر اوقات فراغت و خالی دارید و به دنبال دور کاری و کار در منزل هستید میتوانید به ساخت تنگ های زینتی کوچک ماهی یا آکواریوم های مینیاتوری بپردازید.

قبل از شروع به این کار با یک فروشگاه فروش ماهی و تجهیزات آکواریوم صحبت کنید تا مطمئن شوید تا محصولات شما را به موقع و آسان میخرد یا اگر میتوانید با موفقیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به فروش آنها کنید براش شروع قبل از ساخت آکواریوم های خود فقط یک نمونه کار با نهایت سلیقه و ذوق خود آماده کنید و در صفحه اجتماعی خود بزارید تا نظر اطرافیانتان را بدانید.لوازمی که برای اینکار نیاز دارید را میتوانید با قیمت ارزان و بسیار ساده تهیه کنید و اگر تعداد 4-5 عدد پروژه آماده فروش آماده کنید میتوانید سود نسبتا خوب و قابل توجهی داشته باشید.

برای سود بیشتر لوازمی از قبیل تنگ،سنگ های ریز،گیاهان کوچک آکواریومی و … که در همه ی پروژه های شما بکار میرود را به صورت عمده و از قبل تهیه کنید.

در کل برای ساخت این قبیل تنگ های تزیینی نیاز به مدتی طولانی آموزش ندارد و شما نهایتا با چند ساعت آموزش و دقت و دیدن ویدیو های آموزشی در پلتفرم های مختلف ما( وبسایت پرکاران و صفحه ی اینستاگرام پرکاران و ….) به طور کامل این راه کسب درآمد آسان در منزل را یاد بگیرید.

این تنگ های مینیاتوری تزیینی انواع مختلفی دارند و شما با سخت آکواریوم های خاص فروش و سود خود را تضمین کنید و از مزایا انجام این پروژه میتوان به این موضوع اشاره کرد که اغلب آکواریوم های زینتی بعد از ساخته شدن نیاز به مراقبت خاصی ندارند.

نکات مهم در ساخت و نگهداری تنگ ها زینتی

هرچند آکواریوم یا تراریوم های مینیاتوری زیاد به مراقبت و نگهداری ندارند اما چند نکته را مد نظر خود قرار دهید،زیرا توجه به این نکات سبب افزایش عمر آکواریوم شما میشود. شستشوی تنگ خالی قبل از شروع کار با آّب گرم و صابون  قبل از اقدام به کاشت گیاهان ، انتخاب ظرف صحیح برای انجام کار زیرا هرچه دهانه ظرف تنگ تر باشد کار شما سختتر می شود،  قرار ندادن آن در معرض تابش مستقیم نور خورشید،عدم آبیاری بیش از اندازه، اندازه ضخامت خاک برای در برگرفتن ریشه ی گیاهان از جمله نکاتی هستند که قبل از شروع باید به آن توجه داشته باشید.

 

دیدگاه بگذارید