کسب درآمد در منزل از طریق پشتیبانی (علاقه مندان به کامپیوتر و نرم افزار)

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اشخاصی که شاغل هستند و به دنبال شغل دوم و راهی برای افزایش درآمد خود در منزل هستند و دانش نسبی از اینترنت و کامپیوتر دارند می توانند برای یک شرکت عرضه کننده محصولات به عنوان پشتیبانی محصولات آنها کار کنند.در وبسایت وزارت کشور در لیست مشاغل خانگی پشتیبانی محصولات شرکت ها،پشتیبانی نرم افزارها و پشتیبانی وبسایت ها در منزل انجام می شود وحقوق شما نباید با کارکنان در محل شرکت تفاوت چندانی کند.

اگر در وبسایت کمپانی و شرکت ها جستجو کنید میتوانید نوع خدماتی که ارائه می دهند را بفهمید و برخی از آنها شیفت عصر پشتیبانی و خدمات مشتریان در منزل استخدام میکنند.

حداقل نیاز ها برای انجام این کار در منزل:

شما برای شروع باید حداقل یک دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ داشته باشید به همراه دسترسی به اینترنت،همچنین یک خط تلفن نیاز دارید و فضا یا اتاقی ساکت برای انجام بهتر کار خود.

غیر از تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شما باید قابلیت تقسیم زمان خود، کار کردن به تنهایی،حرف زدن و پاسخ دادن به حجم زیادی از تماس های تلفنی با صدایی آرام و لحنی متین داشته باشید.

ولی مهمترین خصیصه ای که باید داشته باشید صبر است اگر انسان صبوری نیستید این کار برای شما نیست زیرا احتمالا تمامی ساعات کاری خود مجبور به چند کاری هستید و باید در حال حرف زدن با تلفن،همزمان با کامپیوتر چند کار انجام دهید.همچنین شما احتمالا با افرادی روزانه صحبت میکنید و برای آنها توضیح می دهید که احتمالا درک کمتری نسبت به شما از علوم کامپیوتر یا الکترونیک دارند یا حتی روند یادگیری بسیار متفاوتی نسبت به شما دارند پس کنترل خودتان از مهمترین توانایی های مورد نیاز برای انجام این شغل در خانه می باشد.

علاوه بر داشتن تماس به صورت روزانه با مشتریان شما باید بتوانید توانایی نسبی و خوبی در تایپ کردن و وارد کردن دیتا و توانایی عالی در نوشتن و املا داشته باشید.

به یاد داشته باشید اکثر شرکت ها آموزش نیروهای خود که در خانه کار میکنند را در محل شرکت برگزار می کنند. برای پشتیبانی از محصولات شرکت ها یا نرم افزار ها یا وبسایت ها اکثرا نیاز به داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی خاصی نیست و گذراندن دوره ی آموزشی که برای شما برگزار میکنند کافی یست.

برخورد خوب شما با مشتری سبب می شود مشتری یا تماس گیرنده نیز با شما با خوش رویی صحبت کند و شرایط کار برای خود شما راحتتر میشود پس خوش رویی شما در کل بازده و راندمان کار شما را در کل افزایش می دهد.

همیشه سعی کنید در پایان کار خود میزان رضایت مشتری را از نحوه ی پاسخ گویی خودتان به آنها بپرسید، همیشه دانستن طرز فکر مشتریان درباره شما باعث پیشرفت کارتان میشود و این عمل برای از بین بردن عیب هاتان به شما کمک می کند.به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما کمک به دیگران و بهتر کردن روز آنها ست پس اگر از شما سوالی می شود و شما قادر به پاسخگویی آن نیستید سعی کنید با ایجاد دیگر راه حل های به تماس گیرنده ی خود کمک کنید.

همچنین خاطر نشان میکنم که شما غیر از “با صدای واضح صحبت کردن” باید مفهوم حرفهایتان همیشه واضح و مستقیم باشد و از کلی گویی اجتناب کنید علاوه بر آن ارتباط خوب برقرار کردن با مشتریان تنها خوب حرف زدن نیست بلکه شامل خوب شنیدن حرف آن ها نیز می باشد چون معمولا سوال ها ممکن است برای شما تکراری باشد و شما متن جواب خود را آماده دارید ممکن است با دقت کامل گوش ندهید اما اجازه ندهید مشتریان متوجه این موضوع شوند.

 

دیدگاه بگذارید