با تغییر در روش رایج فروش پوشاک, یک شغل دوم پردرآمد راه اندازی کنید

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به فروش علاقه دارید ولی دوست ندارید برای دیگران کار کنید و همچنین دوست دارید در منزل خود مشغول باشید میتوانید از این  روش سود ببرید .

ممکن است شما به فکر فروش لباس افتاده باشید اما سرمایه ی لازم برای افتتاح مغازه ی خود را نداشته باشید باز هم فروش لباس برای شما امکان پذیر است.

فروش لباس به صورت امانی . یعنی چه ؟؟

شما میتوانید مزون های لباس مختلف را بگردید و با صاحبان و مدیران آن ها صحبت کنید و در مورد همکاری با آن ها وارد مذاکره شوید  . البته اگر با چند فروشگاه لباس مذاکره کردید و به نتیجه نرسیدید آن وقت بهتر از مزون های کوچک و کم فروش تر شروع کنید زیرا این میتواند یک معامله ی برد-برد باشد .

وقتی به سراغ این مزون ها میروید به آن ها این پیشنهاد را بدهید که در عوض اعتماد سازی ( از طریق سفته یا چک یا هر روشی که به توافق رسیدید ) آنها به شما لباس هایی به امانت بدهند و شما با تبلیغ در کانال ها و پیج های مختلف و همچنین فروش آنها به دوستان یا آشنایان خود یا به صورت نقدی یا قسطی کسب درآمد کنید . البته سود شما دو حالت دارد : یا فروشنده به شما تخفیفی میدهد و شما لباس را به قیمت اصلی میفروشید و ان مقدار تخفیف , تبدیل به سود شما میشود یا اینکه  فروشنده به ازای فروش هر لباس به شما پورسانتی میدهد

روش بعدی این است که شما میتوانید با شکار حراجی های لباس و پیدا کردن آنها و خرید لباس با قیمت های بسیار پایین و فروش آنها به سود برسید .

قطعا این کار نیازمند زمان و توانایی قانع کردن افراد است پس تا میتوانید روی فن بیان خود و همچنین ظاهر خود کار کنید زیرا یک فروشنده ی خوب یک مصرف کننده ی خوب هم هست یعنی ظاهر شما میتواند روی مشتری های شما و اینکه آنها به خرید از شما راغب بشوند یا نه تاثیر بگذارد.

پرکاران سایتی پر از ایده های جدید و پر از آگهی های جدید در مورد شغل دوم برای خانم ها و کار دانشجویی و …..

 

دیدگاه بگذارید