کیک خانگی فرصتی برای درآمد زایی و کار در منزل

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

مزایای کیک خانگی و برگ برنده ی شما :

تقریبا هیچ کسی را نمیتوان یافت که به کیک و کلوچه علاقه نداشته باشد و از طرفداران آن نباشد , اما کیک های کارخانه ایی همیشه گزینه ی مناسبی نیستند زیرا این کیک ها باید یک رویه ی طولانی را از کارخانه تا مغازه طی کنند پس لازم است که از مواد نگه دارنده استفاده کنند تا محصلات آنها دچار خرابی و فساد نشوند اما از سوی دیگر این مورد برای سلامتی دستگاه گوارش مشتری ها مناسب نیست ,و حتی  افرادی که دچار بیماری هایی مانند زخم معده هستند دچار مشکلات جدی میشوند .

پس روز به روز به طرفداران کیک های خانگی افزوده میشود , کیک هایی که در منزل تهیه شده و از هیچ مواد نگه دارنده ایی در آن استفاده نشده است .

این میتواند برگ برنده ی شما باشد اگر واقعا کیک شما کیفیت و سلامت لازم را داشته باشد میتوانید مشتری های خود را داشته باشید.

مراحل لازم برای شروع :

بررسی و طراحی یک نقشه :

قطعا برای شروع هرکاری چه پخت کیک به صورت خانگی و یا حتی تجاری نیاز به یک برنامه و طرح دقیق است .ابتدا شما باید یک برآورد بودجه انجام دهید و اینکه یک تحقیق کلی در مورد قیمت مواد اولیه ایی که لازم دارید انجام دهید و همچنین قیمتی که میخواهید محصول خود را به فروش برسانید با هزینه های مواد اولیه مقایسه کنید و اینکه چقد زمان لازم است تا اولین نمونه کار خود را اماده کنید.

اماده ساختن آشپزخانه خود :

قطعا برای شروع هر کاری به وسایل و لوازم ان کار نیاز دارید پس موارد فنی را مورد نظر قرار دهید و لوازم موردنیاز خود را تهیه کنید پ

پیدا کردن بازار هدف :

شاید بعد از برنامه ریزی , پیدا کردن بازار هدف و شناسایی بازار مورد نظر , کار شما پخت خانگی است و بازار شما محدود به اطراف شما میشود پس اگر اکثریت محله های اطراف شما را افراد سن بالا یا مهاجر یا جوان تشکیل میدهد با سلیقه ی انها پیش بروید.

همچنین با مغازه های اطراف برای خرید محصولات خود و قیمت به تفاوق برسید.

پیدا کردن تامین کننده :

برای اینکه همیشه مطئمن باشید مواد اولیه شما به موقع به دست شما میرسد و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید بهتر است با یک تامین کننده قرار داد ببندید و قیمت تضمینی را از آن بگیرید

تهیه محل برای نگهداری مواد اولیه و محصولات شما :

قطعا مواد اولیه که تهیه میکنید به مقدار زیادی است و برای تازه نگه داشتن آن ها و همچنین کیک های خود به یک محل مناسب مانند یخچال نیاز دارید.

تبلیغات :
برای شناساندن محصول خود قطعا به تبلیغات نیاز دارید و باید سرمایه گذاری کنید در این ضمینه ,چون قطعا شما دارای رقیب هایی هستید پس شما باید یک عکاس حرفه ایی استخدام کنید تا از آن عکس ها برای تبلیغات خود استفاده کنید . موفقیت برنامه شما به تبلیغات موثر شما بستگی دارد.

تهیه کوپن های تخفیف :

قطعا برای جذب افراد به محصولات خود باید کاری کنید که حداقل یکبار محصول شما را امتحان کنند برای این کار شما باید یک مشوق ایجاد کنید و این مشوق میتواند تهیه کوپن های تخفیف باشد و میتوانید ان هارا در روزنامه ها یا سایت های مختلف نتشر کنید مثلا یک عدد بخرید و یک عدد شیرینی هدیه بگیرید یا 50 % تخفیف برای افتتاحیه

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید :

قدرت شبکه های اجتماعی را هیچ کسی نمیتواند در نظر نگیرد . برای کار خود پیج اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی باز کنید و کار خود را هر روز تبلیغ کنید تا کار شما بزرگتر شود .

اگه دنبال ایده های بزرگتری هستید عضو مجموعه پرکاران باشید تا از هزاران آگهی های استخدام دور کاری و کار دوم مطلع شوید.

دیدگاه بگذارید