بدلیجات راهی برای کسب درآمد در منزل برای خانم ها

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

همه ی انسان ها به خصوص خانم ها به زیبایی و زیور آلات اهمیت زیادی میدهند اما به دلیل قیمت بالایی که طلا و الماس دارند همه ی افراد قادر به خرید و استفاده از آن ها نیستند به خصوص این روز ها با افزایش قیمت طلا .

اما شما میتوانید با تولید جواهرات خانگی  که بسیار ارزان قیمت تر از طلا است ,میتوانید مشتری های خود را جذب کنید .

این جواهراتی که میسازید میتوانند از سنگ هایی مانند فیروزه و کهربا و … باشد یا از مواد اولیه ارزان تری تولید شده باشد .

برای اینکار شما نیازمند چند نکته هستید که پرداختن به آنها خالی از لطف نیست .

اولین قدم قیمت گذاری مناسب است : برای اینکار اول شما باید ببینید که هر تکه جواهری که میسازید , چقدر وقت از شما میگیرد و اینکه  چه مواد اولیه ایی استفاده کرده اید با توجه به این نکات کارخود را قیمت گذاری کنید ولی حتما رقبا را نیز در نظر بگیرید .

* یک پک جواهرات بخرید (کیت جواهر) و یک سری وسایل نیاز دارید از جمله : میز گیره دار , سیم چین , سیم مخصوص و دم باریک و یک یک خط کش و همچنین یک سری گیره ها برای بستن سر و انتهای جواهرات ساخته شده .

* با اندازه های استاندارد جواهرات آشنا بشید زیرا هر جواهر سایز استاندارد خودش را دارد و نمیتوان هر سایزی آن ها را ساخت .

* برای حرفی شدن در این کار شما ابتدا به تمرین بپردازید و تا میتوانید آموزش های لازم را از اینترنت یا کلاس های موجود به دست آورید .

سود شما بسته به نوع مواد اولیه و زمانی که شما میگذارید است .

این کار میتواند یک انتخاب مناسب برای خانم های خانه دار به عنوان کار در منزل و یا دور کاری باشد.

بیشتر مشتری های شما را فروشگاه های بدلیجات تشکیل میدهند اما شما میتوانید با ساختن چند نمونه و هدیه دادن آنها به دوستان و آشنایانی که خیلی علاقه به جواهرات دارند باعث تبلیغ رایگان کار خود بشوید . زیرا اگر کار شما خوب و با کیفیت باشد باعث  میشود که دوستان آنها به سمت کار شما جلب شوند  و همچنین  میتوانید نمونه هایی بسازیذ و عکس های با کیفیتی از آن ها بگیرید و در شبکه های اجتماعی به تبلیغ و معرفی آنها بپردازید .

پرکاران پر از ایده های ناب برای کارجویان  شغل دوم و دورکاری , حتی آگهی های استخدام شغل دوم .همین امروز ما را به دوستان خود معرفی کنید.

 

دیدگاه بگذارید