سندرز با مرغ 12 میلیون دلاری | ویلیامز از پشت میله ها تا جلوی دوربین، تحولی خیره کننده در میانسالی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

شایع ترین عذر و بهانه ها برای دنبال کردن یک رویا، موضوع زمان است. بعضی ها می گویند خیلی زود است. آنها برای اینکه دنبال رویای خود بروند، منتظر اجازه باقی می مانند، اجازه ای که تنها خود آنها باید آن را به خود بدهند. پرل باک، نویسنده، می گوید:” جوان به این دلیل که خیلی نمی داند که محتاط و دوراندیش شود، همواره می خواهد از غیر ممکن، ممکن بسازد و این کار را می کند.” بعضی دیگر فکر می کنند برای آنها خیلی دیر است که رویایشان را تحقق بخشند و در نتیجه تسلیم می شوند.

اصلاً اهمیتی ندارد که شما در گذشته چقدر فرصت‌های طلایی را نادیده گرفته‌اید. مهم نیست چه شرایطی داشته‌اید و الان کجا ایستاده‌اید. این را قبول کنید که هرگز برای تصمیمجدید و اقدام جدید دیر نیست. امروز را شروع کن. امروز را دوباره زندگی کن. امروز را آغاز کن. برای شروع دوباره هرگز دیر نیست، اما اگر شروع نکنی شاید خیلی دیر شود. ماهی را هر زمان از آب بگیرید، تازه است.

برای مثال اوپرا وینفری در ۳۰ سالگی هنوز به دنبال شغل بود! اما امروز مشهورترین مجری جهان است.

 

مایکل ک ویلیامز ( (Michael K Williams از جوانان سیاهپوست آمریکایی است که در پرورشگاه به دنیا آماده و در دوره ی نوجوانی زندان شد ولی بعد از آن در سال 1995 در سن 41 سالگی بازیگر شد و ثروتمند شد و ثروت خود را صرف کمک به نوجوانان با زندگی خطرناکی دارند.

 

همه نام KFC را شنیده‌ایم. هارلند سندرز (Harland Sanders) کسی بود که در سن ۶۲ سالگی و در سال ۱۹۶۲، این برند را بنیان نهاد و ۱۲ سال آن را بعد به ارزش ۲ میلیون دلار فروخت. قبل از تأسیس کی‌اف‌سی، هارلند به‌عنوان وکیل، اپراتور پمپ بنزین، کارگر راه‌آهن و… کار کرده بود.

 

فردا خیلی دیر است همین امروز اقدام کنید.

دیدگاه بگذارید