حمایت از سالمندان از راه دور , شغل دوم مناسب برای پرستاران

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

سالمندان و کودکان اقشاری هستند که باید همیشه مورد حمایت های روحی باشند زیرا روحیه ایی لطیف دارند و ممکن است به سادگی آسیب ببینند , و حتی در دین ما نیز خیلی به احترام و تکریم این افراد تاکید شده است .
اما گاهی افراد به هر دلیلی مانند : شغل  و دیگر مشکلات یا دور بودن محل زندگی نمیتوانند از سالمندان مراقب کنند و شما میتوانید ازاین  چالش کسب درآمد کنید و شغل خودتان را داشته باشید .

ایده ی درآمدزا :
ایده ایی که ما در مقالات نوکاران میخواهیم به شما معرفی کنیم پرستار تلفنی است , اما نه پرستاری که در آگهی های استخدام ممکن است به آن بربخورید , بلکه شیوه ی جدیدی از پرستاری است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد ..

وظایف پرستار تلفنی > این افراد دو وظیفه دارند :
1 . وظیفه ی این افراد پیگیری وضعیت سلامتی افراد به صورت مستمر و در فواصل زمانی منظم است  , به این صورت که این پرستاران با تماس گرفتن با افراد سالمند از وضعیت سلامتی آنها مطلع میشوند و مصرف داروهای آنها را پیگیر میشوند و یادآوری میکنند و اگر مشکلی در وضعیت سلامتی آنها باشد و یا بعد از چندبار تماس گرفتن , جوابی دریافت نکنند , میتوانند با اورژانس یا مراکز مربوطه تماس گرفته و با توجه به آدرسی که قبلا از خانواده و وابستگان آنها دریافت کرده اند , این نیرو ها یا واحد ها را برای پیگیری وضعیت سلامتی این افراد اعزام کنند .

2 . سالمندان خیلی از اوقات به دلیل تنها بودن در منزل و نداشتن هم دم احساس تنهایی ممکن است بکنند , پس یک پرستار تلفنی وظیفه ی دیگری که دارد این است حمایت های روحی را نیز برای این افراد داشته باشد و وقتی تماسی با این افراد برقرار میکنند باعث میشوند که سالمندان احساس مهم بودن بکنند و حس بهتری به آنها منتقل شود .

شرایط یک پرستار تلفنی :
یک پرستار تلفنی باید مدرک پرستاری داشته باشد و با داروها و وضعیت های اورژانسی و راه مقابله با آنها آشنایی کامل داشته باشد و همچنین دارای صبر بالایی باشد زیرا که  این قشر عزیز نیاز به افرادی مهربان و با حوصله دارند که حس بدی را به آنها انتقال ندهند . البته لازمه ی اینکار عشق و علاقه و احترام به سالمندان است .

شما میتوانید اینکار را به دو صورت انجام دهید :
1 . خودتان به صورت فردی اینکار را انجام دهید و مسئولیت چند سالمند را بر عهده بگیرید , که برای اینکار شما باید از طریق دوستان و شبکه های اجتماعی بتوانید خدمات خودتان را معرفی کنید .

2 .  یک استارت آپ راه اندازی کنید و افرادی را استخدام کنید که اینکار را یا در دفتر شما یا به صورت دورکاری و کار در منزل انجام دهند .
برای معرفی بهتر خدمات خودتان میتوانید یک وبسایت و یک اپلیکیشن طراحی کنید .

چرا افراد باید اینکار را به شما بسپارند و چه سودی دارد ؟
خب تقریبا پیدا کردن یک پرستار که قابل اعتماد باشد و از پس هزینه های آن هم بتوان برآمد کار سخت و زمان بری است و هزینه ی فراراونی نیز دارد , اما شما چونکه نیاز به حضور فیزیکی ندارید پس اعتماد کردن به شما آسان تر خواهد شد و همچنین چونکه یک پرستار عملا میتواند مسئولیت چند فرد را برعهده بگیرد پس لازم نیست که هزینه ی بالایی برای هر فرد دریافت کند و این دو برگ برنده خواهند داشت , یکی برای خود پرستار که میتواند درآمدش را افزایش دهد و دومی برای خانواده های سالمندان که نیاز به پرداخت هزینه ی بالایی ندارند .
البته این کار در آمریکا ساعتی 39 دلار (420 هزار تومان هنگام تحریر این مقاله ) هزینه دارد ولی شما میتوانید با توجه به بودجه افراد ساکن ایران بهترین پیشنهاد را بدهید .

نکته :
گرانترین خدمات بهداشتی و سلامت در دنیا مربوط به کشورهای : آمریکا و لوگزامبورگ و نروژ است .

دیدگاه بگذارید