شکوفا شدن موفقیت در دل فقر و تنهایی / افراد مشهوری که یتیم بوده اند

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

در مقالات منهای بهونه میخواهیم به بررسی زندگی افرادی بپردازیم که یتیم بوده اند ولی توانسته اند به موفقیت های فراوانی برسند , این مقاله را میتوانید در کنار آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری مطالعه فرمایید .

شاید برای شما پیش آمده باشد که در شرایط سختی قرار گرفته باشید , اما این افراد کسانی هستند که در سن پایین یا از ابتدا یتیم بوده اند و با فقر دسته و پنجه نرم کرده اند یا به هر دلیلی کسی آنها نپذیرفته است , اما با شنیدن نام آنها قطعا تعجب خواهید کرد .

افراد موفق دنیا که یتیم یا بی سرپرست بودند :
1 . استیو جابز :
آقای جابز در سال 1955 متولد شده است , شاید عجیب باشد بدانید آقای جابز فرزند یک مسلمان به نام عبدالفتاح جندعلی است که با خانم ” جوآن کارول شایبل ” در دانشگاه آشنا شدند و ازدواج کردند که نتیجه این ازدواج استیو بود اما بعدها بخاطر مخالفت خانواده هایشان مجبور به جدایی شدند و مادر استیو به آمریکا آمد و سرپرستی فرزندش را به خانم و آقای جابز سپرد .

2 .جِیمی فاکس ( Jamie Foxx ) :
جیمی فاکس خواننده و بازیگر کمدی آمریکایی است , اما او نیز یتیم بوده است .
بعد از ازدواج پدر و مادرش , آنها دچار اختلافاتی شدند و نتوانستند ادامه دهند و از هم جدا شدند , درحالی که جیمی کمتر از یک سال داشت , هیچ کدام از والدینش سرپرستی اورا قبول نکردند و او توسط پدربزرگش بزرگ شد .

3 . ملیسا گیلبرت ( MELISSA GILBERT ) :
ملیسا که متولد 1984 به دنیا آمده . او یک بازیگر و کارگردان خوش نام است اما این فرد نیز بی سرپرست بزرگ شده است .
او که نتیجه ازدواج تازه خانم و آقای دارلینگ تون بود , بلافاصله بعد از به دنیا آمدش توسط خانواده اش پذیرفته نشد و در همان ابتدا توسط بازیگر معروف پاول گیلبرت و همسرش  به سرپرستی قبول کردند .

4 . تریسی لورن مارون معروف به ice-t :
شاعر , خواننده , بازیگر و نویسنده آمریکایی که متولد سال 1958 است .
او در سن هشت سالگی مادرش را به خاطر حمله قلبی از دست داد و چهار سال بعد نیز پدرش که فردی دائم الخمر بود و از پنجره خودش را به بیرون پرت کرد و بخاطر جراحات فوت شد و او توسط مادربزرگ مادری اش بزرگ شد .

همه این افراد در شرایط روحی سختی بوده اند , و کسی را نداشتند تا از آن ها مراقبت کنند و تحت فشارهای زیادی بوده اند اما امروزه ما آنها را با نام هایشان به خوبی میشناسیم , درواقع هرچه ضربه های زندگی بیشتر باشد ما را سخت تر و آب دیده تر میکند . پس برای موفقیت هرگز بهانه ای وجود ندارد .

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه بگذارید