فروشنده ای معلول که جهانی شد / داستان زندگی بیل پورتر

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

در مجموعه پرکاران میخواهیم به بررسی زندگی افراد موفقی بپردازیم که در سخت ترین شرایط و تاریک ترین لحظات دست از تلاش نکشیده اند و به سمت جلو حرکت کرده اند . زندگی این افراد را میتوانید تحت عنوان مقالات منهای بهونه مطالعه بفرمایید .

بیل پورتر ، او یک فروشنده بود که به صورت منزل به منزل فعالیت میکرد اما بهتر است بدانید که او از بیماری فلج اطفال رنج میبرده است و با وجود عدم توانایی در حرکت کردن , دست از تلاش خود نکشیده و حتی از زندگی او یک فیلم نیز اقتباس شده است که برنده جایزه های امی و ویلیام اچ میسی نیز شده است .
او متولد سال 1932 است که متاسفانه در سال 2013 فوت شدند .
او یک فروشنده موفق آمریکایی  بود که برای شرکت واتکینز در مینوسوتا کار میکرد . او از زمان کودکی با بیماری فلج اطفال روبه رو شد و قدرت راه رفتن خود را از دست داد .
سوابق و کارهای پورتر در سال 1995 هنگامی که یک روزنامه مستقر در اورگان یک سری از داستانهای برجسته درباره او منتشر کرد ، مورد توجه عموم قرار گرفت .

اما بیاید در مورد زندگی او بیشتر مطالعه کنیم :
پورتر در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا متولد شد و در سنین جوانی به همراه مادرش به پورتلند ، اورگان نقل مکان کرد . وی به دلیل فلج مغزی قادر به اشتغال نبود ، اما اجازه نداد که معلولیت مانع راه او شود و به همین دلیل شروع به جستجو کرد تا بتواند راه موفقیت خودش را پیدا کند , و سرانجام پورتر توانست شرکت واتکینز را متقاعد کند که به او کار فروشندگی را بدهند .
او با انگیزه و شور و اشتیاقی که داشت تبدیل به برترین و پرفروش ترین فروشنده شرکت واتکینز شد و چهل سال در این شرکت به فعالیت ادامه داد .
در سال 1995 یک روزنامه در مورد او و عزم راسخش نوشت و همین باعث شهرت و محبوبیت او نزد مردم شد .
این عزم راسخ باعث شد در سال 2002 یک فیلم به نام Door to Door, و در سال 2009 یک فیلم ژاپنی به نام Ninomiya Kazunari ساخته شد .
او متاسفانه در سن 81 سالگی در اثر عفونت از دنیا رفت , اما عزم او و تلاش او برای موفقیت همیشه برای همگان یادگار ماند و درسی شد برای همه ما که میخواهیم در زندگی موفق باشیم . درسی که او به ما داد این بود که هرگز در هیچ شرایطی تسلیم نشویم .

 

 

دیدگاه بگذارید