استخراج طلا از ضایعات بعنوان شغل دوم

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ایده های جدید خیلی از ما دور نیستند فقط کافی است کمی به اطرافمان دقت کنیم تا بتوانیم آنها را پیدا کنیم . در هر چیزی یک موفقیت و یک موقعیت برای رشد نهفته است به شرطی با دقت به آن توجه کنیم .

در ایده ی جدید نوکاران میخواهیم توجه شما را سمتی ببریم که شاید برای شما خیلی شناخته شده نباشد و خیلی عجیب به نظر برسد ، این کار خرید و فروش قطعات سوخته دیجیتالی مانند قطعات سوخته کامپیوتر و گوشی و … است .

شاید تا دیروز شما این قطعات را دور می انداختید یا حتی اگر کسی به شما میگفت که آنها را به من بدهید ، شما با خودتان میگفتید حتما آن فرد دیوانه شده است .

اما اگر به شما بگوییم گنجی در قطعات سوخته وجود دارد احتمالا نظرتان عوض میشود .

در هر  یک کیلو قطعه الکترونیکی تقریبا 4 تا 8 گرم طلا وجود دارد و این تنها بخشی از مواد متشکله ی آنها است ، همچنین فلزات دیگری مانند سرب و نقره را نیز در آنها میتوان یافت ، پس واقعا دور ریختن آنها کار به صلاحی نیست .
خب از این ایده چگونه کسب درآمد کنیم :

خیلی از کارگاه ها و کارخانه های فعال در این ضمینه وجود دارند که این قطعات را از شما خریداری میکنند و با ذوب و بازیافت این قطعات سوخته ، طلا و سایر فلز های گران بها را استخراج میکنند .

البته در گذشته فقط چین خریدار این قطعات بود و پرداختی آنها به شما به دلار بود ، درنتیجه شما میتوانستید درآمد خیلی خوبی از این بازار داشته باشید اما امروزه با فراگیر شدن دانش استخراج طلا و … از این قطعات سوخته  تقریبا در هر شهری میتوان کارگاه های بازیافت این قطعات را یافت اما هنوز هم میشود از این بازار کسب درآمد داشت .
قدم های اولیه برای شروع کار :

شما برای شروع اینکار ابتدا باید بازار خریدار خود را پیدا کنید و با شرکت ها و کارگاه هایی که این قطعات را خریداری میکنند وارد مذاکره شوید تا ابتدا قیمتی را که آنها از شما خریداری میکنند به دست بیاورید که بدانید در هنگام خرید این قطعات از مشتری های خود چقدر امکان مانور دادن دارید ، سپس میتوانید به فروشگاه ها و تعمیرگاه ها مراجعه کنید و قیمت رقابتی خودتان را به آنها ارائه دهید و همچنین شما نباید از منازل افراد نیز غافل شوید ، میتوانید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خرید قطعات الکتریکی سوخته ی افراد بپردازید .

اگر به دنبال راه های جدید درآمدزایی و کسب درآمد هستید یا خواهان آگهی های استخدام شغل دوم و کار در منزل و دورکاری و کار ویژه معلولین هستید میتوانید سامانه پرکاران را دنبال کنید.

دیدگاه بگذارید