بخور و بخواب ترین شغل های جهان , راه های راحت درآمدزایی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

شغل برای همه ما شاید تعاریف مشخصی داشته باشد و شغل را در چیزهایی مانند : مهندس و دکتر و …. یا عناوین شغلی و آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و …. در سایت پرکاران , بدانیم  .
اما در سرتاسر جهان شغل هایی وجود دارند که شاید حتی شنیدن اسمشان به عنوان یک شغل , باور کردنی نباشد .
در این سری از مقالات نوکاران به سراغ کارهایی میخواهیم برویم , که حقوق آنها فقط برای خوابیدن است …! بله خوابیدن شاید باورش برایتان سخت باشد اما افرادی هستند که فقط با خوابیدن درآمدزایی میکنند و یکی از راحت ترین و عجیب ترین کارهای دنیا را دارند . در این سری دو مورد از این شغل های بخور و بخواب را به شما معرفی میکنیم .

1 . تست کننده تشک :
خیلی از افراد حتی در شیک ترین و گران قیمت ترین هتل ها نیز که باشند باز هم احساس دور از خانه بودن و غربت را ممکن است داشته باشند , هتل های معروف دنیا بخصوص هتل های واقع در کشور چین برای به حداقل رساندن این مشکل دست به ایده ایی خلاقانه زده اند .
آنها برای اینکه کاری کنند که مهمانان آنها احساس راحتی و بودن در رختخواب گرم و نرم خودشان را داشته باشند و برای مطمئن شدن از این موضوع افرادی را استخدام میکنند تا روی تشک ها و رختخواب های آنها بخوابند و احساسشان را به مدیریت انتقال دهند و نظرشان را در مورد راحتی اتاق ها و تشک ها بگویند !

2 . متخصص خوابیدن :
در اکثر مراکز تحقیقاتی دنیا , افراد دانشمند زیادی هستند که برروی مسئله ی خواب تحقیق میکنند , زیرا واقعا خواب انسان یک بخش مهم از سلامتی و زندگی اوست که میتواند تاثیر بسازایی در رفتار و یادگیری و در کل زندگی او داشته باشد . اما برای انجام این تحقیقات نیاز به افرادی برای آزمایش و تحقیق دارند , پس یکسری از افراد را استخدام میکنند که فقط بخوابند ولی وسایل نظارتی و آزمایشی لازم را به آنها متصل کنند تا فرایند های لازم را بتوانند رهگیری کنند و حتی بعضی از افراد در این ضمینه بسیار حرفه ایی هستند و بخاطر سابقه ی بیشترشان به سراغ آنها میروند …!

میزان حقوق برای خوابیدن :
تعیین کردن یک میانگین برای حقوق این افراد کمی سخت است , زیرا که هر پروژه ایی بودجه ی مختص به خود را دارد .  مثلا ناسا در سال 2016 برای 70 روز خوابیدن در یک پروژه ,18 هزار دلار( با توجه به قیمت دلار در زمان تحریر این مقاله حدود 198 میلیون تومان ) حقوق پرداخت کرد . یا یک هتل در سال 2006 برای خوابیدن در 17000 اتاق و تست کردن راحتی آنها حدود 60 هزار دلار ( با توجه به قیمت دلار در زمان تحریر این مقاله حدود 660  میلیون تومان ) پرداخت کرد .

نکته :
یک موزه ی هنر در نیویورک افرادی را استخدام میکرد که قرص خواب بخورند و در کف موزه بخوابند , و یک اثر هنری باشند …! و بابت اینکار ساعتی 10 دلار به آنها پرداخت میکرد !

دیدگاه بگذارید