برنامه ریز سفر , شغلی پر درآمد و جدید برای علاقه مندان به موضوع گردشگری و مسافرت خانوادگی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

مسافرت یکی از اولین راه هایی است که وقتی یک فرد وقت آزاد دارد به آن فکر میکند و راهی است ک میتواند افراد را از مشغله های زندگی شهری دور کند و به انها فرصت با خانواده وقت گذراندن را بدهد .

اما نکته ی مهم اینجاست که معمولا خیلی از ما ها چیز زیادی در مورد سفر نمیدانیم و تعریف ما به این محدود میشود که هرجایی به غیر شهر خودمان مسافرت محسوب میشود , اما واقعا سفر اگر بدون برنامه ریزی باشد بجای مهیج بودن میتواند بسیار خسته کننده و حوصله سر بر نیز باشد , دوما خیلی از ما جاهای مناسب برای سفر را نمیشناسیم زیرا هر شهری و هر مکانی در یک فصل و ماه بخصوص میتواند جذابیت داشته باشد و ما اصلا از ان اطلاع نداریم به خصوص  مسافرت برای تعطیلات نوروز یا تعطیلات رسمی.

شاید این به فکر شما رسیده باشد که خب میتوانیم با تور های تفریحی داخلی و خارجی همراه بشویم اما بعضی از افراد دوست دارند که فقط با خانواده خود به مسافرت بروند و فضای خصوصی تری داشته باشند و سفر خود را باکسی شریک نشوند ,

اینجاست که نقش یک برنامه ریز سفر پر رنگ میشود و اگر به دنبال یک کار دوم هستید این بهترین فرصت شماست

وظایف یک برنامه ریز سفر :

شما به عنوان یک برنامه ریز سفر وظیفه دارید که یک طرح و برنامه دقیق از چگونگی سفر را به مشتری خود ارائه دهید ,این برنامه شامل موارد زیادی میشود مانند :

اول : برنامه ریزی مسیر سفر , شما به عنوان یک برنامه ریز باید بهترین مسیر را برای سفر به مشتری خود معرفی کنید تا زیباترین منظره ها را ببیند و بیشترین لذت را از سفر خود ببرد.

دوم : معرفی وسیله های سفر  ,به این معنی که شما به مشتری خود باید بهترین وسیله ی سفر برای سفر از نقطه ی A به نقطه ی B  را بدهید.

سوم : دادن اطلاعاتی در مورد آب و هوای ان منطقه و نوع پوشش لازم برای آن محل

چهارم : باتوجه به بودجه مشتری خود باید بهترین هتل ها یا هاستل ها را به انها معرفی کنید و در صورت نیاز برای آن ها رزرو نماید.

پیش نیاز ها :

شما به عنوان فردی که برای مسافرت های دیگران برنامه ریزی میکنید باید به جغرافیای محدوده ایی که میخواهید در مورد مشورت بدهید تا حد قابل قبولی آشنایی داشته باشید و هم چنین نیاز است که به رستوران ها و هتل های مختلف به صورت حضوری بروید یا در جاهایی که امکان بازدید حضوری وجود ندارد , میتوانید از بلاگ های شخصی افرادی که تجربه های سفر خود را به اشتراک گذاشته اند استفاده کنید و با توجه به آن نظرات هتل ها و رستوران ها را دسته بندی کنید و اولویت بندی کنید.

همچنین شما باید به وضعیت ترافیکی تا حدی آشنایی ات داشته باشید تا بتوانید بهترین و سریع ترین راه ها را به افرادی که به شما مراجعه میکنند معرفی کنید .

به صورت خلاصه به تحصیلات خیلی تخصصی نیاز ندارید البته در کشور هایی رشته های دانشگاهی وجود دارد که شما 2 سال در آن ها باید به تحصیل در این رشته بپردازید اما یک شغل مهیج است که تمام ساعت کاری آن دست شماست .

اگر به دنبال آگهی ها استخدام و کار دوم هستید میتوانید به جمع کارجویان سایت پرکاران  بپیوندید.

دیدگاه بگذارید