کسب درآمد بالا با شیوه ی جدید اجاره منزل

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

کسب درآمد از منزل خود :

خیلی از افراد به دنبال سفر های ارزان هستند و نمیخواهند خیلی بابت هتل هزینه کنند , شما میتوانید از این فرصت کسب درآمد کنید و همچنین بسیاری از توریست هایی که به ایران وارد میشوند فقط به دنبال استراحت در هتل های مجلل نیستند بلکه آنها به دنبال تجربه ی فرهنگ محلی ما هستند و علاقه مند هستند که با زندگی و بافت فرهنگی ما از نزدیک تعامل داشته باشند .

شما میتوانید بخشی از منزل خود را با ذوق و سلیقه ایی که دارید تزئین کنید البته توصیه ی ما تزئین به سبک ایرانی و نزدیک به فرهنگ ماست زیرا قطعا یک توریست به دنبال تکرار مجدد طراحی دکور غربی نیست بلکه به دنبال تجربه ی فرهنگ و طراحی ما است,

پس شما میتوانید با تزئین محل زندگی خود و تهیه صبحانه رایگان و تبلیغ منزل خود در سایت های مختلف که میتوانید با یک جست وجوی ساده انها را پیدا کنید و در ان سایت ها با قرار دادن چند عکس زیبا از زاویه های مختلف منزل خود را به آنها معرفی کنید و قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید.

البته شما میتوانید در کنار اجاره و شریک شدن بخشی از منزل خود , از هنر آشپزی خود نیز کسب درآمد کنید .

اگر در آشپزی بسیار توانمند هستید بخصوص در طبخ غذاهای ایرانی میتوانید هنر خود را به نمایش بگذارید و از آن نیز کسب درآمد کنید و باعث جذب بیشتر توریست ها و مهمانان به منزل خود شوید , مطمعن باشید اگر سلیقه شما و مهمان نوازی شما به بهترین شغل باشد , راضی بودن مهمان شما باعث تبلیغ کلامی برای شما میشود و باعث جذب هرچه بیشتر افراد به سمت شما و درنتیجه  افزایش سطح درآمد شما میشود , حتی در بعضی موارد  برای دسته ایی از افراد , باعث کسب درآمد های چندین میلیونی و چند صد میلیونی شده است.

**توجه** حتما قبل از پذیرش افراد بخصوص افراد خارجی مدارک شناسایی آن ها را طلب کنید و نزد خود نگه دارید که زمانی برای شما مشکل آفرین نشود.

تنها چیزی که نیاز دارید تعدادی تخت با کیفیت و تشک تمیز و یک یا چند اتاق خالی است.

اگر به دنبال ایده های خلاقانه بیشتری هستید یا در جست و جوی آگهی های استخدام برای شغل دوم هستید حتما از سایت مجموعه پرکاران دیدن فرمایید.

دیدگاه بگذارید