کوئیلو از سرکوب رویاها تا موفقیت جهانی،راهی که دیر پیدا شد

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

بعد از گذر از سی سالگی معمولا انسان ها شروع میکنند که به منفی فکر کردن و به گذشته فکر کردن در صورتی که اینکار مانند کندن زخم خشک شده است و اثر مثبتی ندارد.
قبل از اینکه تسلیم بشوید و دست از تلاش بکشید و امید خود را کنار بگذارید بهتر به زندگی پائولو کوئیلو نگاهی بندازید تا ببینید هیچوقت برای انسانی که اراده دارد دیر نیست و موضوع فراتر از سن است.
نام : پائولو کوئیلو
تولد : 1947 در برزیل
موفقیت : فروش بیش از 35 میلیون نسخه از کتاب هایش

پائولو کوئیلو در خانواده ایی کاتولیک متولد شد. پدر او یک مهندس منطق گرا بود و در همان سنین پایین وقتی که پائولو اظهار کرد که قصد دارد،نویسنده شود از طرف خانواده اش مورد تمسخر قرار گرفت و رویای اون سرکوب شد . این رفتار خانواده باعث سرخوردگی و خشم او شد و این خشم شدید باعت شد که او توسط خانواده به یک موسسه روانی سپرده شده و حتی سه بار از آنجا فرار کرد. بعد ها او چنین میگوید که خانواده ام قصد صدمه زدن به من را نداشتند و میخواستند که به من کمک کنند.
بخاطر اصرار خانواده و راضی نگه داشتن آنها بلاخره دست از رویای خود یعنی نویسندگی کشید و در مدرسه حقوق ثبتنام کرد که خیلی نتوانست دوام بیاورد و بعد از یکسال آن را رها کرد و تصمیم گرفت مانند یک هیپی زندگی کنید و به همه جا سفرمیکرد.
وقتی وی به برزیل بازگشت شروع به ترانه سرایی کرد ولی اینکار برای او گران تمام شد و باعث دستگیری او توسط دولت نظامی وقت بخاطر نزدیک بودن ترانه هایش به مخالفان دولت شد.
طبق گفته ی خود وقتی که مسیر 800 کیلومتری شمال غربی اسپانیا پیاده طی میکرد به یک تحول رسید و متوجه شد باید شغل پردرآمد ترانه سرایی را رها کند و به سمت علاقه خود یعنی نویسندگی برود.
بلاخره او در سال 1982 اولین کتاب خود را منتشر کرد که متاسفانه برای او موفقیتی نداشت  ولی سرانجام با نوشتن کتاب کیمیاگر توانست جایگاهی برای خود پیدا کند و شروع موفقیت هایش را رقم بزند.
پس اگر پائو کوئیلو توانست شما نیز میتوانید و هیچ دلیلی برای نتوانستن وجود ندارد .
اگر به دنبال شغل دوم و دورکاری و کاردرمنزل هستید و یا میخواهید به یک بانک مقالات مفید درمورد کار دسترسی داشته باشید میتوانید سایت مجموعه پرکاران را دنبال کنید.

دیدگاه بگذارید