درآمدزایی مناسب از طراحی لباس عروس

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

خانوم هایی که به تزیینات لباس عروس یا تزیین سفره عقد علاقه مند هستند وروز خود را با کارکردن سپری می کنند میتوانند بعد از ظهر یا در زمان فراقت به مزین کردن لباس عروس بپردازند.

یکی از مزایا مثبت این راه درآمد زایی این است که مواد اولیه برای شروع کار بسیار ارزان است و بسته به خلاقیت و نوآوری شما میزان سود شما نیز متغیر است و شما میتوانید به صورت دور کاری و کار در منزل به آن بپردازید.

فرقی نمیکند که لباس عروس چه رنگی باشد در هر صورت با داشتن مروارید میتوانید آن را مزین کنید، در دنیای مد امروز مروارید یکی از لوکس ترین تزیینات لباس عروس به شمار می رود همچنین یکی از رایج ترین متد ها در دنیا مد امروز سنگ دوزی لباس عروس است و این عمل نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر مثل هند و مالزی و… انجام میشود.

نکات مهم قبل از شروع به اشتغال در این زمینه:

حتما در ابتدای کارتان سعی کنید با مزون ها و بوتیک ها همکاری کنید زیرا سفاراشات این قبیل کارها به صورت آنلاین کمتر انجام میشود.

در کارتان همیشه نوآوری، خوش سلیقگی و خوش ذوقی داشته باشید و کارتان را متمایز کنید تا همانند کارتان در بوتیک های سطح شهر کمتر باشد.

صفخه های شبکه های اجتماعی وبسایت های دنبال کننده ی مد چه ایرانی و چه خارجی را دنبال کنید تا همیشه از ترند ها و مدل های محبوب کار خود آگاه باشید.

چون اغلب تزیینات لباس عروس در یک طرف لباس انجام میشود( مثلاَ فقط پشت لباس سنگ دوزی میشود یا ممکن است فقط دنباله لباس عروس مروارید دوزی شود برای شروع ابتدا طرح و مدل دلخواه خود را روی پارچه پیاده کنید سپس به لباس منتقل کنید.

برای ارتقای کار خود حتما در شبکه های اجتماعی خود نیز تبلیغات کنید بسیاری از عروس ها به دنبال خرید یک لباس ساده و ارزان هستند و شما می توانید با هزینه ای نسبتا کمتر از بوتیک ها لباس ساده و ارزان آنها را به یک لباس شیک و لوکس تبدیل کنید.

پس از مدتی که در کار خود به تبهر رسیدید میتوانید سود و درآمد خود را بیشتر کنید،خوشبختانه در ایران رسوم مختلفی قبل از عروسی وجود  دارد و مزین کردن سفره های عقد و بله برون از جمله دیگر کارهای جانبی هستند که میتوانید به انجام آنها بپردازید.

بعد از مدت کمی میتوانید علاوه بر لباس های عروس به منجوق دوزی یا پولک دوزی برخی لباس های مهمانی یا لباس شب حتی بعضی مانتو ها بپردازید و سود خود را در این حرفه تضمین کنید.

بعد ازاتمام دوره ی کوتاه آموزش خود برای دیدن آگهی های مربوطه یا اشتغال در این زمینه به صورت پاره وقت یا دورکاری درمنزل به وبسایت مجموعه پرکاران مراجعه کنید.

دیدگاه بگذارید