شغل دوم بروز و جذاب با نشستن در منزل …!

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

عصر دیجیتال با رشد فناوری ها و بخصوص شبکه های اجتماعی مواجه است , شبکه هایی که تقریبا به رسانه های دیجیتال تبدیل شده اند و تقریبا هر موضوعی را میتوان در آنها یافت .
وقتی که  در صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام و … در حال گشت و گذار هستیم ,  شاید با خودمان فکر کرده باشیم که این مطالب را چه کسانی تولید میکنند ؟
خب خیلی از افراد وقتی صفحه ایی را افتتاح و شروع میکنند , در ابتدای امر چون تعداد مخاطبان آنها کم است خودشان مطالب را تولید و نشر میدهند اما وقتی که تعداد کاربران آنها زیاد شد , مجبور هستند تا برای تولید تخصصی تر و حرفه ایی تر محتوا از افرادی دیگر کمک بگیرند و اینجاست که ما میتوانیم به کسب درآمد خانگی بپردازیم . چگونه ؟ ما در این مجموعه از مقالات پرکاران به شما کمک خواهیم کرد که شغل دوم و دورکاری مناسب خودتان را پیدا کنید و ایده بگیرید .

تولید محتوا :
تولید محتوا به معنی ترکیب صوت و تصویر و متن برای ایجاد یک مطلب مخاطب پسند است البته تعاریف فراوانی برای آن وجود دارد و یک تعریف واحد برای تولید محتوا در دسترس نیست .
برای تولید محتوی ما باید ذوق و صبر بالایی داشته باشیم تا بتوانیم با ترکیب مطالب مختلف و یا حتی ترجمه از سایت های دیگر , مطلبی جذاب و مفید که نیاز کاربر را بر طرف کند ایجاد کنیم .

نکات لازم :
1 . ما باید هدف اصلی آن صفحه یا یپج را بدانیم و مطمئن شویم محتوا و پست تولید شده توسط ما در راستای هدف آن پیج باشد .
2 . از کپی کاری بپرهیزیم و سعی کنیم مطالب به زبان خودمان باشد و همچنین از تولید محتوا ی خلاف عرف جامعه پرهیز کنیم .
3 . از صحت منابعمان مطمئن باشیم تا به کذب گویی و شایعه پراکنی متهم نشویم .

دانستی ها لازم :
شما به مدرک دانشگاهی خاصی برای شروع اینکار نیاز ندارید , تنها چیزهایی که باید بلد باشید شامل : کمی دانش فتوشاپ در حد ویرایش ساده عکس ها مانند : بریدن و تغییر رنگ و نوشتن برروی عکس است و دانش برنامه های ویرایش فیلم ( التبه در سطح اولیه و ساده نه خیلی حرفه ایی ) که میتوانید همه ای مطالب را به کمک بستر اینترنت یاد بگیرید .

درآمد نقدی :
قیمت محتوای تولید شده ی متنی شما برای هر کلمه بین 10 تا 20 تومان است .
البته قیمت گذاری میتواند کاملا توافقی باشد و بستگی به نوع کار و کیفیت کار شما دارد .
محتوا های خودتان را میتوانید به سایت ها و صفحه های مختلفی بفروشید , برای کار شما آگهی های فراوانی در این ضمینه در سایت پرکاران وجود دارد که میتوانید به سایت اصلی پرکارن مراجعه و در قسمت جستجو کلمه ی ” محتوا ” را جستجو کنید وهمچنین میتوانید آگهی های  شغل دوم و دورکاری و حتی کار دانشجویی و کار در منزل را نیز جستجو کنید.

پرکاران > جستجو > سرچ کلمه ” محتوا “

دیدگاه بگذارید