شغل دوم جذاب برای علاقه مندان به اسباب بازی و پرندگان

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

در این سری از مجموعه مقالات نوکاران میخواهیم به شما ایده ایی شیرین و جدید معرفی کنیم که برای شما بسیار جذاب خواهد بود .

شما میتوانید در منزل خود و با لوازمی ساده و ابتدایی و کمی خلاقیت ، برای خودتان درآمدزایی کنید . چگونه ؟ با ساخت لوازم و اسباب بازی های پرندگان در منزل اما چرایی و نکات لازم برای اینکار را در ادامه مقاله میتوانید مطالعه کنید .

چرا یک پرنده به ابزار و اسباب بازی نیاز دارد ؟

برای حفظ سلامت روحی و فیزیکی خود نیاز به اسباب بازی دارند

برای حفظ خوی وحشی آنان و اینکه خیلی احساس بودن در بند نکنند.

برای حفظ و کنترل تعادل هورمون های آنها بخصوص در فصل جفت گیری.

4.پرنده ها در طبیعت ورزش میکنند و ساکن نیستند و این ابزار ها برای شاد نگه داشتن آنها ضروری هستند تا بازسازی کوچکی اط طبیعت برای آنها باشد.
شما میتوانید با تولید ابزار های ساده ایی مانند لانه های پرندگان از مواد ساده ایی مانند کنف یا حصیر و یا تولید تاب های طوطی ها و ظرف های آب آنان از وسایل ساده ایی مانند چون برای خود یک شغل دوم و کار در منزل ایجاد کنید .
اما توجه داشته که از موادی استفاده کنید که برای سلامت حیوانات خطرناک نباشد ، زیرا حیوانات معمولا به همه چیز نوک میزنند پس باید ماده ی استفاده شده حدالامکان ماده ایی شیمایی نباشد که برای پرنده ها خطر آفرین نباشد .

برای این کار آموزش های ساده ایی وجود دارد که میتوانید از طریق اینترنت آنها را مشاهده کنید و فرا بگیرید.

راه های فروش :

شما دوراه برای فروش محصولات تولیدی خود دارید ، اگر خیلی به پول آنها نیاز دارید میتوانید این ابزار را به پت شاپ ها بفروشید اما ما خیلی اینکار را توصیه نمیکنیم زیرا اگر شما این ابزار را مستقیما به فروش برسانید سود خیلی بیشتری میتوانید داشته باشید .

شما با فروش محصولات خود به فروشگاه ها درواقع مشتری های آن فروشگاه را بیشتر کرده اید بدون اینکه کسی شما را بشناسد اما اگر زرگ باشید میتوانید خود را برند کنید و مشتری های وفارداری برای خود بسازید .

کافیست تعدادی از محصولات خود را در پیج های مخصوص فروش حیوانات و ابزار آنها تبلیغ کنید و عکس های زیبایی از آنها را در پیج های خود قرار دهید.
سود شما چقدر خواهد بود ؟

خب  ما برای شما یک مثال میزنیم  مثلا : یک لانه ی کنفی ساده با کمترین مواد اولیه با قیمت 150 هزار تومان به فروش میرسد و چون شما مواد اولیه ی زیادی استفاده نمیکنید سود شما قابل قبول خواهد بود . البته این فقط یک مثال است و قیمت واقعی محصول شما را کیفیت و زیبایی ظاهری آن تعیین خواهد کرد .
** پرکاران مجموعه ایی کامل از مقالات و آگهی های استخدام و کاریابی در ضمینه شغل دوم و دورکاری و کار در منزل مناسب بانوان و کار دانشجویی

دیدگاه بگذارید