شیوه ای جدید در برنامه ریزی سفر / انقلابی در صنعت گردشگری

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

همیشه به دنبال ایده های نو بودن سخت است زیرا نمیتوان منبعی را برای کمک کردن درست پیدا کرد , در مجموعه مقالات پرکاران نوکاران شما میتوانید با جدیدترین و ناب ترین ایده های استارت آپی و ایده های شغلی در سطح جهان آشنا شوید تا بتوانید ذهن خلاق خود را بیش از پیش رشد دهید .
در کنار این مقالات نیز میتوانید به هزاران آگهی استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل دسترسی داشته باشید .

در این مقاله از نوکاران میخواهیم به ایده جدید و کاربردی برای زندگی همه افراد جامعه بپردازیم .

کار کردن های پی در پی و فشارها و استرس های روزانه میتواند باعث خستگی خیلی از افراد شود , همچنین میتواند باعث دور شدن خانواده ها از هم نیز شود .
یکی از راه هایی که میتواند به افراد کمک کند که از این استرس ها و مشکلات رهایی یابند , مسافرت است .
اما خود این مسئله نیز گاهی باعث استرس میشود و گاهی نیز باعث سر درگمی میشود .
ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که واقعا ندانید که دقیقا به کجا بروید و چقد بودجه نیاز خواهید داشت .
خب شما میتوانید با طراحی برنامه ای به این دسته از افراد علاقه مند به سفر کمک کنید .
به این صورت که کاربران با مراجعه به برنامه شما و ورود نام شهری که در آن هستند و تاریخی که میخواهند به مسافرت بروند و همچنین با وارد نمودن میزان زمان آزادی که دارند یا حتی ثبت اطلاعاتی مانند آلرژی به ماده خاصی یا مشکل جسمانی یا بیماری خاصی که دارند , این برنامه بهترین جاهای ممکن را به آنها به توجه به بودجه و زمان آزاد آنها معرفی کند و یا حتی بتوان با استفاده از اطلاعات ترافیکی سال گذشته این را نیز به کاربر اعلام کرد که مثلا پارسال در فلان تاریخ x  دقیقه  یا ساعت طول کشیده تا افراد به فلان مقصد برسند پس برای امسال نیز ممکن است اینگونه باشد .
حتی برای کسانی که بیماری خاصی دارند , این برنامه میتواند با توجه به بیماری آنها راه هایی را برای مسافرت به آنها نشان دهد که بیشترین تعداد داروخانه یا مرکز درمانی را داشته باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانند به یکی از این مراکز در کوتاه ترین زمان مراجعه کنند .

البته برای این برنامه باید بتوانید از قیمت هتل و سوخت و نوع وسیله حمل و نقل تا انواع متغییرهای دیگر را در نظر بگیرید تا بتوانید نزدیک ترین تخمین ریالی را برای سفر ها داشته باشید .

دیدگاه بگذارید