علی دایی برای شغل دوم خود چه میکند؟

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

علی دایی متولد 1 فروردین ماه سال 1348 است اما این تاریخ تولد شناسنامه ایی اوست و تولد واقعی او 14 بهمن سال 1348 است و زاده ی شهر اردبیل است .
اون بعد از اتمام تحصیلات دبیرستان , در رشته ی مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش رد شد و همان سال در رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه آزاد تهران جنوب دو ترم مشغول تحصیل شد اما در سال 67 با کنکور مجدد وارد دانشگاه شریف در رشته ی متالوژی شد .
و بعد از آن ارشد خود را در رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد  دریافت کرد .
علی دایی یکبار در سال 81 ازدواج کرد که متاسفانه با شکست مواجه شد و از این ازدواج ناموفق یک دختر به نام دنیز دارد و مجدد در سال 84 ازدواج کرد که این ازدواج خیلی خبر ساز شد زیرا یکی از مجلل ترین  عروسی های آن سال شد و چیزی حدود 100 میلیون تومان آن زمان هزینه شد . از ازدواج دومش یک دختر به نام نورا شد.
او به پنج زبان عربی , آلمانی , انگلیسی , ترکی و فارسی تسلط دارد و البته فرانسه را هم نیمه کار آموزش دیده است .
همه ی ما میدانیم علی دایی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران و آسیا است  اما چیزی که باید بدانیم این است که اون در تجارت هم یکی از بهترین هاست .
به گفته ی خود علی دایی از زمانی که دریافتی های حرفه ایی خود را داشت از همان روز اول به توصیه پدرش پول های خود سرمایه کرد و اکنون یکی از بهترین های تجارت ایران است .
او یک کارخانه لوازم ورزشی با برند دایی و خرید فروش مرسدس و مغازه داری بخصوص خرید حق برند نایک و ادیداس در تهران از کار ها و منابع درآمد علی دایی است.
همه ی ها در هر سطحی که باشیم وقت آزادی داریم پس چرا از آن وقت آزاد درآمد کسب نکنیم ؟ میتوانید به جمع مجموعه ی پرکاران بپیوندید و آگهی های استخدام و ایده های شغل دوم و دور کاری برای شیف های صبح و عصر و شب و …. پیدا کنید

دیدگاه بگذارید