مفتش یا کارآگاهِ قبل از ازدواج ، شیوه ایی عجیب برای کسب درآمد

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

هندوستان کشور عجایب دنیا و کشوری با وسعت و جمعیت فراوان است این بزرگی گاهی باعث ایجاد عجایبی میشود که همگان را متعجب میسازد ، حتی این عجایب به کار های آن ها نیز کشیده شده است و امروز میخواهیم مواردی از این مشاغل عجیب را به شما معرفی کنیم .

این مشاغل مربوط به زندگی خصوصی افراد است .

هندی ها خیلی به گذشته ی شخصی افراد و خانوادگی  اهمیت میدهند و برایشان بسیار مهم است.

. کارآگاه های خصوصی :

نوع اول : کارآگاهان خصوصی برای استخدام : افرادی که میخواهند در شرکت های هندی استخدام شوند بعد از گذراندن مصاحبه ها و آزمون های لازم باید مدتی را صبر کنند و تامل کنند و در این مدت ، این شرکت ها از شرکت های ثانی که وظیفه ی آنها جست و جو و تحقیق در زندگی افراد است ، استفاده میکنند تا صحت اطلاعات تحصیلی مدارک و تمامی اطلاعات ارائه شده را تصدیق کنند و اگر افراد از این مرحله موفق خارج شوند میتوانند در آن شرکت استخدام شوند .
نوع دوم : گارآگاهان خصوصی ازدواج : مختص افرادی است که میخواهند ازدواج کنند ، در هندوستان افراد خیلی به گذشته ی عروس و داماد اهمیت میدهند ، اگر شما قصد ازدواج با یک فرد هندی را داشته باشید باید صلاحیت و خوشنامی شما و خانوادیتان توسط آژانس های خصوصی مختص این کار تایید شود .

درواقع این آژانس ها با انجام تحقیقات میدانی در مورد شما و خانواده ی شما و نسل قبل , در مواردی مانند سابقه قضایی  یا سوابق مذهبی و … شما را بررسی میکنند و اگر آن آژانس نتواند مدارکی دال بر تایید صلاحیت شما و خانواده ی شما ارائه دهد ، شما نمیتوانید با آن فرد ازدواج کنید و به مشکل برمیخورید .

در هند 97 درصد ازدواج ها توسط خانواده ها ترتیب داده میشود و در اکثر اوقات از شرکت های خصوصی که کار آن ها جست وجو در زندگی افراد است استفاده میکنند و حدودا 20 درصد ازدواج ها بخاطر همین کارآگاه ها به شکست منجر میشوند .
درآمد این افراد از 250 یورو تا 5 هزار یورو است.

یکی از این کارآگاهان یکی از بهترین کارهای خود را اینگونه تعریف میکند که : دامادی که فرزند یک تاجر بود قصد داشت با دختری ازدواج کند و حتی کارت های عروسی نیز تهیه کرده بود اما بلاخره این کارآگاه متوجه شد که این آقا داماد یک همسر دیگر در شهری دیگر دارد و قصد طلاق او را نیز ندارد.

در هند شاید خیلی حریم خصوصی اهمیت نداشته باشد و حتی خصوصی ترین رفتار های شما نیز توسط این افراد بررسی خواهند شد .

مقالات جذاب بیشتر در مجموعه فراتر از کار و سایر مجموعه ها + آگهی های استخدام برای دورکاری و شغل دوم و کار در منزل و کار دانشجویی در وب سایت پرکاران

دیدگاه بگذارید