از جشن ها و سالگرد های دیگران درآمدزایی کنید و شغل دوم داشته باشید

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

انسان های خیلی به مناسب ها اهمیت میدهند , بخصوص مناسبت هایی مانند تولد یا سالگرد ازدواج .

و قطعا هیچ تولد یا سالگردی یا مناسبتی بدون  وسایل تزئینی و کادویی زیبا نمیشود . و رکن اصلی و پایه ی همیشگی همه ی جشن ها  لوازم کادویی و تزئینی آنهاست و شما میتوانید از وارد این کسب و کار شوید و از سرمایه ایی که در آن در جریان است استفاده کنید و برداشت کنید .

خب چگونه اینکار را انجام دهیم؟

شما میتوانید با وسایل ساده ایی مانند مقوا و چوب و چسب و …. دست به خلق بزنید و با استفاده از طرحی که ذهن خلاق شما میسازد , مواد اولیه خودتان را به هم متصل کنید و اشکال و لوازم تزئینی مانند استیکر ها و نوار های رنگی و …… بسازید.

هرچه کار شما منحصر به فرد تر و خلاقانه تر باشد قطعا طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد و فروش شما بیشتر خواهد .

خب ما وسایل تزئینی خود را ساخته ایم , اما چگونه با آن درآمدزایی کنیم ؟

خب جواب این سوال سه قسمت دارد .

قسمت اول : شما میتوانید لوازم تولیدی خود را به فروشگاه های کادوئی بفروشید , فقط کافی است چند نمونه از محصولات خود را به آنها نشان دهید و قیمت خود را اعلام کنید تا آنها از شما خرید کنند

قسمت دوم : شما میتوانید خودتان مستقیما به فروش محصولات خود بپردازید و دیگری نیازی به فرد دومی نداشته باشید , برای اینکار شما باید وسایل ساخت خود را در منزل یا اتاقی یا چه بهتر در جشن یکی از آشنایان یا دوستانتان به صورت رایگان نصب کنید و از آن ها عکس و فیلم بگیرید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا افراد علاقه مند را به خود جذب کنید .

قسمت سوم : این قسمت میتواند بیشترین درآمد زایی را برای شما داشته باشد زیرا که هم وسایل را خودتان تولید میکنید و هم خودتان آن ها را به فروش میرسانید و هم خودتان آن ها را نصب میکنید یعنی درآمد شما در این مرحله سه برابر مرحله ی اول است .

برای این کار وقتی شما محصولاتتان را توانستید معرفی کنید هنگام فروش محصولات میتوانید درصدی تخفیف به مشتری ها بدهید به شرطی که کار نصب و طراحی را به شما بدهند , شما با این کار توجه آن ها را جلب کرده اید زیرا انسان ذاتا به دنبال سود کردن هستن و وقتی که شما به آنها مقداری تخفیف دهید قطعا به شما جذب میشوند , سپس شما میتوانید با ذوق طراحی که دارید طراحی زیبایی با وسایل ساخت دست خود برای مراسم آنها انجام دهید و از سه منبع یعنی ساخت و فروش و نصب کسب درآمد کنید .

اینکه شما علاقه مند هستید که درآمد شما از کدام قسمت باشد به شما و صبرتان و میزان وقتی که میخواهید اختصاص دهید بستگی . زیرا قسمت اول کمترین وقت و قسمت سوم بیشترین وقت را طلب میکند .

از یادگیری نترسید شما میتوانید  روش ساخت این وسایل را خیلی ساده و آسان از طریق اینترنت یاد بگیرید و تمرین کنید.

 

سایت مجموعه ی پرکاران سایتی پر از آگهی های استخدام شغل دوم و کار در منزل برای خانم ها و دانشجویان و همچنین سایتی پز از مقالات مفید و ایده های کاربردی برای کار نیمه وقت و درآمدزایی مناسب

دیدگاه بگذارید