بازیگری در سکانس میانسالی و کسب درآمد 2 میلیون دلاری

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

نام و نام خانوادگی : کاترین جوستن
تولد : 1939 – تاریخ فوت : 2012
شغل : هنرپیشگی
ثروت : 2 میلیون دلار
سن موفقیت : 56 سالگی

کاترین جوستن متولد 20 دسامبر 1939 درشیکاگوی آمریکا ست . خانم جوستن پدر و مادری هلندی – آلمانی داشته است . وی از کودکی به هنر علاقه داشت ولی تنها رویای بازیگری را در سر می پروراند و بر خلاف بیشتر بازیگران زن هالیوودی که در بدو ورودشان سعی میکنند در مدتی کوتاه به شهرت برسند تا اواسط دهه 50 زندگی اش مورد توجه قرار نگرفت .
خانوم جوستن فارغ التحصیل رشته ی پرستاری بود و اولین شغلش به عنوان پرستار در بخش روان درمانی بیمارستان مایکل ریس بود .
کاترین نتوانست از رویای بازیگری دست بکشد ، سرانجام اولین اقدام برای ورود به سینما را در سن 45 سالگی انجام داد و هرچند دیر بود (  خیلی از بازیگران زن در سینمای هالیوود از سن 18-19 سالگی وارد این صنعت می شوند ) و شاید به نظر اقدام نادرستی می آمد چون اولین نقشش به عنوان یک بازیگر خیابانی بود و اولین اجرایش در شهر بازی دیزنی بود.

اما همین اقدام نیمه کاره برای ورود به سینما موفقیت آمیز بود و 3 سال بعد به منطقه هالیوود لس آنجلس نقل مکان کرد تا بتواند نقش های بیشتری بگیرد ؛ سال ها اول حرفه ای او بسیار ناموفق به اتمام رسید و بزرگترین نقش هایی که گرفته بود در نقش سیاهی لشکر یا رهگذرانی ، در سریال های درجه سوم یا چهارم بود . بعد از گذشت چند سال خانم جوستین متوجه شد استعداد بیشتری در درام و کمدی دارد و فقط پیشنهادهای بازیگری برای نقش های درام و کمدی را قبول کرد وآنقدر در نقش های کوچک ایفای نقش کرد تا بالاخره در سال 1995 توانست با قبول یک نقش ثابت در یک سریال تلویزیونی به شهرت برسد و او رفته رفته به یکی از چهره های محبوب تلویزیون بدل شد ؛ بعد از گذشتن مدت زمانی کوتاهی در بیش از 20-25 سریال تلویزیونی ایفای نقش کرد و تا سال 2012 یعنی تا زمان زندگی اش عاشقانه به بازیگری ادامه داد . خانم جوستین در سن 72 سالگی در حالی به رویاش رسیده بود و ثروتی حدود 2 میلیون دلار داشت بر اثر سرطان ریه درگذشت .

 

نکته مهم : جالب است بدانید خانم جوستن در سن 45 سالگی با اینکه همسرش از او طلاق گرفته بود ( با داشتن 2 فرزند ) و او به تازگی از کارش استعفا داده بود ولی بدون در نظر گرفتن این مشکلات به دنبال رویایش رفت .

دیدگاه بگذارید