تهیه مواد غذایی نیمه آماده , ایده ایی ساده اما درآمدزا

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

در زندگی پرشتاب  بشر امروزی بخصوص در شهری مانند تهران بیشتر افراد به خصوص کارمندان همیشه برای درست کردن غذاهای خود دچار مشکل زمانی هستند و یا اینقدر خسته هستند که  حوصله ی تهیه مواد اولیه برای غذای خود یا خرید همیشگی را ندارند , اما مشکلی که وجود دارد این است که تهیه ی حجم زیادی از مواد غذایی , در نگهداری آن ها افراد را دچار چالش میکند زیرا همیشه احتمال فساد وجود دارد. آیا تا به حال کلمه بلنچ کردن را شنیده اید ؟

تعریف بلنچ گردن :

بلنچ کردن به معنی  وارد کردن مواد غذایی به آب در حال جوش و حرارت دادن به آنها برای مدتی معین و کوتاه و سپس خارج کردن آنها و وارد کردن به سرعت مواد غذایی ( سبزی جات یا میوه جات) به داخل آب یخ یا سرد است که باعث ایجاد شوک به غذا میشود .

معمولا از بلنچ کردن برای  کاهش میزان آنزیم مواد غذایی (آنزیم هایی که باعث فاسد شدن مواد غذایی میشوند ) یا پوست کندن یا ضد عفونی کردن آنها از باکتری ها برای افزایش ماندگاری استفاده میشود .

خب شاید از خود سوال کنید چگونه میتوان از آن کسب درآمد کرد ؟

شما میتوانید با بلنچ کردن موادی مانند هویج یا سایر سبزی جات و نیمه آماده کردن آنها و بسته بندی و وکیوم کردن آنها و فروش آنها به مغازه ها و سوپر مارکت ها یا فروش مستقیم آنها توسط خود شما به کارمندان یا سایر افرادی که به دلیل مشغله ی زمانی به چنین محصولات نیمه آماده ایی نیاز دارند و در اطراف شما زندگی میکنند کسب درآمد کنید .

این کار نیازمند سرمایه ی کلانی نیست و شما با خرید مقداری سبزیجات یا میوه و آب پز کردن آنها کسب درآمد میکنید .

حتما توجه داشته باشید که از مواد غذایی تازه و سالم استفاده کنید و حتما قبل از بلنج کردن , آن ها را به خوبی بشویید و ضد عفونی کنید .

اگر شما از تازه ترین سبزی جات و میوه ها استفاده کنید و واقعا از نظر بهداشتی تمام نکات را رعایت کرده باشید مشتری های شما مشتری های بیشتری را برای شما می آورند . همچنین میتوانید کارت ویزیتی تهیه کنید و بر روی بسته بندی محصولات خود بچسبانید تا مشتریان شما بتوانند با شما ارتباط داشته باشند .

ایده های ناب دور کاری و کار در منزل و دیگر آگهی های استخدامی با مجموعه ی پرکاران ….
برگرفته از thespruceeats

دیدگاه بگذارید