زوج کره ای با ثروت 3 میلیارد دلاری

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اگر به دنبال آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل هستید میتوانید در بین آگهی های استخدام سایت پرکاران به دنبال شغل مناسب خود باشید , همچنین شما میتوانید در کنار این آگهی ها به مقالات مفید در ضمیه های مختلف بپردازید , مجموعه هایی مانند : نوکاران , شغل دوم خانگی , شغل دوم سلبریتی ها , فراتر از کار و …

در این سری از منهای بهونه میخواهیم به زندگی زوج مهاجری بپردازیم که از دل سختی ها خودشان را نجات داده اند و توانسته اند به موفقیت های فراوانی برسند . در ادامه به بررسی روند موفقیت و زندگی این زوج میپردازیم .

تیم زن و شوهر – دو وون چانگ و جین سوک – پس از مهاجرت از كره جنوبی به آمريكا در سال 1981 ، بايد سه شغل را همزمان انجام میدادند تا اهدافش برآورده شود . ولی هم اکنون ثروت این زوج حدود 3/3 میلیارد دلار است . اما چگونه ؟ راه موفقیتی که این زوج طی کرده اند چه راهی بوده است ؟

مسیر موفقیت این زوج :
چانگ در کره جنوبی بزرگ شد و در سال 1981 به همراه همسرش جین سوك چانگ به كالیفرنیا نقل مکان كردند .
او هرگز در دانشگاه شرکت نکرد و در کافی شاپ ها در حال رشد و پیشرفت , کار کرد .
این دو زوج روزانه در سه مکان مختلف کار میکردند تا بتوانند از پس هزینه های زندگی خود بربیآیند , در واقع این زوج مجبور بودند از صفر شروع کنند .
فکرش را بکنید که مجبور باشید از صفر شروع کنید و در سه جا کار کنید . حتی فکر کردن به این مسئله نیز انسان را خسته میکند چه برسد به انجام دادن آن  .
این زوج پس از تحمل سختی های فراوان و تلاش های بسیار توانستند در سال 1984 اولین مغازه لباس فروشی خود را افتتاح کردند و از آن به بعد با هوش و تلاششان توانستند رشد خود را شروع کنند و هر روز بیشتر از روز قبل رشد کنند و نام مغازه خود را fashion 21 گذاشته بودند . اما زمانی که پس انداز آنها به 11 هزار دلار رسید نام مغازه خود را تغییر دادند .

اکنون این زوج برند خود را به نام forever 21 در اختیار دارند که شامل 790 مغازه  و 6000 کارمند است و یک امپراطوری در صنعت لباس است .
اکنون ثروت این زوج معادل 3/3 میلیارد دلار است .

دیدگاه بگذارید