شغل دوم فرهاد مجیدی بعد از فوتبال

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ورزش کاران را تقریبا همه ی ما به واسطه ی ورزش خیلی میشناسیم و مورد استقبال ما هستند اما تا حالا با خودمان فکر کرده ایم که ممکن است ورزشکاران نیز گاهی شغلی به جز ورزش داشته باشند ؟ تا به حال کنجکاو نشده اید که در مورد شغل دوم این افراد اطلاعاتی به دست بیاورید ؟
خب شما میتوانید در مورد شغل دوم سلبریتی ها و بیوگرافی زندگی آنان در مجموعه پرکاران به اطلاعاتی دست پیدا کنید و درکنار آن به آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل نیز دسترسی داشته باشید .

اینبار میخواهیم به سراغ یکی از فوتبالیست های استقلالی برویم و زندگی نامه و شغل دومش را به شما معرفی کنیم .

نام : فرهاد مجیدی قادیکلایی

تولد : 13/03/1355 در تهران

فرهاد مجیدی در خانواده ایی  شش نفره مازندرانی در تهران به دنیا آمده است .
او به دلیل علاقه ی شدیدش به فوتبال , درس و تحصیل را رها کرد و به دنبال فوتبال رفت .

پدر او نظامی بود و همیشه از او حمایت میکرد و حتی هنگامی که تصمیم به دنبال کردن فوتبال گرفت با اینکه مادرش مخالف بود اما پدرش از او حمایت کرد تا او کارش را در تیم های پایه شروع کند .

شروع فوتبال :
او اولین بازی خود را در تیم کشاورز و سپس تیم بهمن انجام داد و در همان مدت یعنی دوفصل , 7 گل به ثمر رساند و درخشش در همین تیم باعث شد که در سال 1376 جذب تیم استقلال شود در حالی که تنها 20 سال سن داشت و همین حضور مصادف با قهرمانی تیم استقلال در لیگ آزادگان در سال 76 بود .

محرومیتی که باعث رشدش شد :

در سال 1378 در طی بازی استقلال و فجر سپاسی به دلیل اعتراض به داور با رای کمیته انظباطی 10 جلسه از بازی محروم شد و همین محرومیت باعث شد او جذب اتریش شود و نیم فصل برای تیم راپید وین بازی کند .

در سال 79 او جذب تیم الوصل امارات شد و خود را به عنوان یکی از برترین گل زنان تاریخ الوصل تبدیل کرد و 68  گل در لیگ و 40 گل در جام حذفی و 22 گل در رقابت های جام خلیج فارسی به ثمر رساند . همین باعث شد او مدتی دیگر به بازی برای تیم های عربی مشغول باشد . و حتی یک ویلا از شیخ دبی دریافت کرد و اقامت دبی را دریافت کرد.

بازگشت :

در سال 1386 فرهاد مجیدی دوباره به استقلال بازگشت و بازی خود را در این تیم شروع کرد .

زندگی شخصی :

او دوبار ازدواج کرده و یک پسر و یک دختر دارد . ازدواج دوم او در سال 1390 انجام شد

 

شغل دوم فرهاد مجیدی :

اما شغل دوم فرهاد مجیدی چیست ؟

فرهاد مجیدی به واسطه ی درآمد هایش از تیم های عربی و خارجی سرمایه ی مناسبی دارد و با استفاده از همین سرمایه مشغول کار ساخت و ساز است و ساختمانی را نیز در دبی دارد اما اطلاعات دقیق تری از این بازیکن در دسترس نیست و دقیقا مشخص نیست که چه کار های دیگری را علاوه بر ساختمان سازی انجام میدهد .

 

برگرفته از : فرادید

دیدگاه بگذارید