شغل هایی به آسانی آب خوردن , با درآمد مناسب

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فرا تر از کار مجموعه ایی متفاوت برای افزایش سطح آگهی شما نسبت به شغل و تعریف شغل , در این سری از مقالات پرکاران قصد ما معرفی شغل هایی آسان با درآمد بالا است . در ادامه به تشریح تعدادی از این آسانترین شغل ها میپردازیم . شغل های با کمترین زحمت ولی با درآمدی عالی را در این مقاله بشناسید و اگر علاقه داشتید که به آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری نیز دسترسی داشته باشید میتوانید از قسمت آگهی های سایت استفاده کنید .

1 . نوشتن متن کلوچه های شانسی :
کلوچه های شانسی یا فورچن کوکی براساس باور عموم که فکر میکنند به فرهنگ چین بازمیگردد , در اصل مربوط به ژاپن است و ریشه ی آن به قرن 19 ام میلادی در کیتو ژاپن برمیگردد .
این کلوچه یک کلوچه ی ترد و خوشمزه است که فرم خاص آن باعث میشود که بتوان در درون آن برگه یا کاغذی با نوشته های حکیمانه قرار داد تا مهمانان علاوه بر لذت بردن از طعم عالی این کلوچه , بتوانند از جملات حکیمانه آن نیز استفاده کنند .
این کلوچه ها در بین مردم جهان , بخصوص آمریکایی ها و چینی ها پرطرفدار شده اند به حدی که باعث به وجود آمد شغلی جدید و مرتبط شده , شغلی به نام نویسنده کلوچه های شانسی ( Fortune cookie writer )  , در واقع شما فقط یک متن خیلی کوتاه را که بتوان در یک کلوچه جا داد , مینویسید و سالانه 40 هزار دلار (در زمان تحریر این مقاله حدود 440 میلیون تومان ) درآمد خواهید داشت .

2 . شوک دادن به توریست ها :

اسم عجیبی است نه ؟! ولی واقعا چنین شغلی در کشور مکزیک وجود دارد , شاید با شنیدن این مطلب ترغیب شوید که مکزیک را به لیست کشورهای مورد هدف برای سفر قرار دهید .
مکزیک علاوه بر غذاهای تند و فرهنگی جالب , یک شغل جالب و آسان نیز دارد .
در این کشور یک فرد وجود دارد که با چمدانی که داخل آن باطری وجود دارد به توریست ها شوک الکتریکی وارد میکند …!
این فرد از توریست ها بین 2 تا 4 دلار ( در زمان تحریر این مقاله معادل  20 تا 40 هزار تومان ) دریافت میکند و به آنها شوک وارد میکند و قسمت مهم قضیه این است که باید وقتی که توریست ها حواسشان نیست اینکار انجام شود ( البته در بعضی مکان ها توریست ها با در دست گرفتن الکترود های مخصوص اینکار را انجام میدهند ) . افراد براین باورند که اینکار باعث هوشیاری بیشتر آنها میشود. البته این ماجرا هیچ پشتوانه ی علمی ندارد ولی ظاهرا یک بیزینس رو به رشد در مکزیک است .
نکته :
بالاترین ولتاژی که این افراد به شما وارد میکنند 120 ولت است .

منبع :
کالچر تریپ

دیدگاه بگذارید