شغل دوم نیوشا ضیغمی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

نام و نام خانوادگی : نیوشا ضیغمی
تاریخ تولد : 18  تیر 59
محل تولد : تهران
شغل : بازیگر
سال فعالیت : از سال 83 تا کنون

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح ایرانی در 18 تیر سال 1359 در تهران چشم به جهان گشود . در سال ها اولیه جوانی زمانی که خانم ضیغمی تصمیم به ورود به دنیای بازیگری گرفت ، خانواده او علاقه ی چندانی به این موضوع نداشتند و پدر او کاملا با بازیگری وی مخالف بود ولی مادرش نظر منفی یا مثبتی نداشت و بیشتر به آینده ی مالی او اهمیت میداد که او در آینده شغل پردرآمدی داشته باشد و ترجیح میداد وی مهندس یا پزشک شود .

خانم ضیغمی کار حرفه ای خود را با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شروع کرد و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری ‌جوزانی معرفی شد . پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعه ی تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی یک خواهر کوچکتر هم دارد که متولد سال 69 است و هم اکنون او نیز بازیگر است ولی به اندازه خواهر بزرگتر خود شهرت ندارد .
از دیگر فعالیت های غیر هنری خانم ضیغمی میتوان به حمایت او از صنایع دستی ایران اشاره کرد . او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.
خانم ضیغمی متاهل است و به غیر از بازیگری صاحب یک مرکز زیبایی پوست و مو خانم هاست که آن جا را با همکاری پزشکان و متخصصان پوست افتتاح کرده است و در مراسم افتتاحیه ی آن بسیاری از بازیگران و هنرمندان از جمله رضا رویگری و … شرکت کرده اند

دیدگاه بگذارید