مشاغل عجیبی که از اجساد کسب درآمد میکنند

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

درجهان شغل های زیادی وجود دارند و افراد از راه های مختلفی کسب درآمد میکنند اما یکی از این راه که شاید به نظر بعضی افراد ترسناک به نظر برسد ، شغل هایی است که مستقیما با جسد و افراد مرده سروکار دارند ، در این سری از مجموعه مقالات فراتر از کار میخواهیم به 5 شغلی که  در جهان ، سروکار آنها با جسد است به شما معرفی کنیم :
1 . متصدی امور کفن و دفن (مسئول کفن و لباس جسد ) :
وظیفه ی افراد شاغل در این بخش مومیایی کردن و یا پوشانیدن لباس های مناسب یا کفن به تن اجساد و آماده کردن ظاهری آنان برای مراسم خاکسپاری است . البته این کار در هر کشوری طبق معیار های خاصی مانند : قوانین و مذهب حاکم بر کشور و همچنین درخواست خود فرد فوت شده و خانواده ی اوست .
درآمد تقریبی 51 هزار دلار در سال ( درزمان تحریر این مقاله معادل 612 میلیون تومان )
2. آرایشگر مرده :
افراد شاغل در این حوزه در کشور های خارجی هستند ، این افراد وظیفه دارند که به اجساد ظاهری طبیعی بدهند و آموزش های ویژه ایی نیز برای این امر دیده اند . زیرا اجساد بعد از مرگ رنگ بدن آنها تغییر میکند و ظاهرشان متفاوت میشود و این افراد وظیفه دارند تا با استفاده از مواد آرایشی و کرم پودر ها و …. ظاهری طبیعی به اجساد بدهند طوری که با روزی که زنده بوده اند تفاوتی نداشته باشند .
درآمد تقریبی 24 هزار دلار در سال ( درزمان تحریر این مقاله معادل 288 میلیون تومان )
3. مشاوره روانی بازمانده ها :
این افراد وظیفه دارند که بعد از مرگ به خانواده های بازمانده ها مشاوره بدهند و آن ها را همراهی کنند تا با این قضیه کنار بیآیند و به آن ها آرامش ذهنی و روانی بدهند.
درآمد تقریبی 43 هزار دلار در سال ( درزمان تحریر این مقاله معادل 516 میلیون تومان )
4. گل آرایی تابوت :
این دسته از افراد در ضمینه طراحی و گل آرایی مناسب برای نصب روی تابوت و صحنه ی مراسم ختم تخصص دارند و باید طوری گل آرایی کنند تا باعث اثر روانبخشی و آرامش بخشی روی افراد حاضر بشوند .
درآمد تقریبی 26 هزار دلار در سال ( درزمان تحریر این مقاله معادل 312 میلیون تومان )
5. نویسنده آگهی و متن سخنرانی ترحیم :
کسی که توانایی بالایی در نوشتن و بار ادبی بالایی دارد معمولا به این کار مشغول میشود ، این افراد متن سخنرانی پایانی مراسم را که معمولا توسط یکی از نزدیکان شخص فوت شده، خوانده میشود ، مینویسند .
درآمد تقریبی 61 هزار دلار در سال ( درزمان تحریر این مقاله معادل 732 میلیون تومان )
پرکاران بزرگترین و تخصصی ترین منبع آگهی های شغل دوم و دورکاری و کار در منزل و کار دانشجویی و شغل ویژه ی معلولین

دیدگاه بگذارید