نکات طلایی برای فروش بهتر

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

برای فروش شما باید بتوانید همه ی افراد را جذب کنید در هر سطحی که باشند باید بتوانید برای آنها رفع نیاز کنید .خب چگونه ؟

اگر جنس یا کالای شما برای بعضی از سطوح جامعه قابل خرید نیست شما میتوانید با کم کردن حجم آن و کاهش قیمت آن افراد سطح پایین تر را نیز به سمت خود جذب کنید و آنها میتوانند تبلیغی برای کالاهای با قیمت بالاتر شما باشند . پس از این دسته غافل نشوید .

 

همه ی شهر مشتری های شما هستن و الان مشتری های شما در واقع مشتری های سطح شما هستند , قطعا با تغییر قیمت ها افرادی که از جاهای گران تری خرید میکردند میتوانند به سمت کالا های شما جذب شوند پس حتما قیمت های خود و کالاهای خود را به خوبی معرفی کنید و از شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت استفاده کنید .

همیشه سعی کنید از تامین کننده های جدید استفاده کنید زیرا خوب بودن یک برند و تامیین کننده به معنی مورد قبول بودن آن توسط همه مردم نیست پس برای تامین سلیقه ی آنان سعی کنید از تامین کننده های بیشتری استفاده کنید و این میتواند مشتری های شما را زیاد کند .

نکته ی بعدی این است که حتما مراقب باشید که فروش شروع ماجرا نیست بلکه شروع یک تعهد است پس حتما هنگام خرید شماره تماسی از مشتری خود طلب کنید و بعد ازمدتی با اون تماس بگیرید و نظر او را در مورد خریدش بپرسید این کار بعث ایجاد حس عالی در مشتری شما میشوند و حداقل میتواند 1 مشتری شما را به 2 مشتری تبدیل کند و این نشان دهنده کیفیت بالا کالای شما نیز هست . زیرا اگر کالای شما بد باشد شما به سراغ پیگیری مشتری خود نمیروید .

دیدگاه بگذارید