پرخوری کنید و پولدار شوید…! شغلی عجیب اما واقعی

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اولین فردی که این اقدام را انجام داد یک دختر کره ای بود که ازخودش هنگام غذا خوردن فیلم گرفت و برروی فضای مجازی گذاشت بعد از چندی بسیاری از افراد در صفحات اجتماعی دنبال کننده او شدند ، او با اشتهای زیادی غذا میخورد همین امر باعث جذب دنبال کننده های زیادی شد آن ها اورا دنبال میکردند صرفا برای مشاهده غذا خوردن یک فرد جلوی دوربین . این دختر کره جنوبی که با اشتهای زیادی غذا میخورد بعد از مدتی تصمیم گرفت از کسانی که میخواهند غذا خوردن اورا تماشا کنند پول دریافت کند ولی پ.ل گرفتن او نه تنها سبب سقوط و افت تعداد دنبال کننده های او در شبکه های اجتماعی نشد بلکه پیچیدن خبر فردی که بتواند تنها با غذا خوردن کسب درآمد کند باعث شد تا افراد بیشتری کنجکاو شوند تا بخواهند غذا خوردن اورا ببینند .

اما این ماجرا به همین جا ختم نشد این دختر اولین نفر بود و بعد از او افراد زیاد دیگری نیز تصمیم گرفتند وارد این حرفه شوند حتی امروزه آقایان زیادی در کره هستند که تنها با اشتها غذا خوردنشان به کمکشان آمده و جیبشان را پر از پول کرده . بعد از موفقیت این افراد در کره ی جنوبی ، در ژاپن نیز همین اتفاق افتاد  و بعد از آن در تایوان و چین تایپه به مرور به تمام کشور های آسیای جنوب شرقی و شرقی سرایت کرد.
امروزه بسیاری از افرادی که در این حرفه موفق هستند سبک کاری خاصی دارند مثلا یک نفر به این سبک طرفداران زیادی دارد که با تعداد بشقاب های زیادی غذا می خورد ، یکی دیگر از این رو شهرت دارد که لقمه های بسیار بزرگی در دهان خود میچپاند و فردی دیگر از این رو که دوربین را کلوس آپ روی دهانش قرار داده و جالب اینجاست که هرکدام از این افراد طرفدار های مختص به خود را دارند .

 

نکته مهم : شاید باور نکنید ولی درآمد بعضی از این افراد تنها از راه غذا خوردن 10 هزار دلار در ماه میرسد

 

دیدگاه بگذارید