کار در منزل ساده با جلوه دادن به آشپزخانه

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

اگر جز آن دسته از خانم های خانه دار یا کارمندی هستید که به دنبال کار در منزل و شغل دوم مناسب هستید ، این سری از مقالات مجموعه پرکاران میتواند به شما کمک کند .
آشپزخانه  قلب یک خانه است و وقتی که یک آشپزخانه زیبا و مرتب باشد یک محیط آرامش بخش تری را برای کار کردن فراهم میکند و باعث آرامش روانی بیشتری میشود .
در واقع یک آشپزخانه ی نامرتب باعث جذب هیچ کسی نمیشود و باعث خستگی روحی انسان نیز میشود ، پس هر خانم خانه داری به دنبال این است که محیط آشپزخانه ی خود را مرتب و تمیز تر کند .
خب شما چگونه میتوانید از این مورد کسب درآمد کنید و شغل دوم خود را داشته باشید ؟
برای داشتن شغل دوم ایده های خیلی پیچیده ایی نیاز نیست ، فقط کافی است از اطراف خود الهام بگیرید ، مثلا در این مورد شما میتوانید با تولید ست های آشپزخانه و فروش آنها کار در منزل داشته باشید و اضافه حقوق بهتری کسب کنید.
ست آشپزخانه میتواند شامل : پیشبند ، دستگیره ، دم کش  و دم کنی،سبد نان ،حوله ی روکش اجاق ، روکش قوری و نم گیر ظروف آشپزخانه .
برای اینکار شما میتوانید سایز ظروف مختلف را اندازه گیری کنید ولی این مورد را نیز در نظر داشته باشید که کمی سایز را بزرگتر بگیرید زیرا هر ظرفی میتواند کمی متفاوت باشد و حدالامکان به سراغ مدل های رایج در بازار بروید  یا میتوانید به مغازه های لوازم آشپزخانه مراجعه کنید و از آنها سفارش بگیرید ، البته  شما نیاز دارید که چند نمونه کار همراه خود ببرید تا بتوانید توانایی خود را به آنها ثابت کنید ولی در کنار فروش به مغازه ها سعی کنید از نمونه کارهای خود عکس بگیرید و در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید . زیرا از این طریق میتوانید بازاری به وسعت ایران داشته باشید و سود شما میتواند بیشتر باشد.
مجموعه پرکاران با جدیدترین آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل برای خانم ها و همچنین بزرگترین مرجع کار ویژه معلولین

دیدگاه بگذارید