کار نیمه وقت داوری به عنوان شغل دوم مناسب

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

خیلی از ما ممکن است در ضمینه ی بخصوصی از ورزش مانند فوتبال یا تنیس یا هر شاخه ی دیگری از ورزش اطلاعات خوب و مفیدی داشته باشیم و یا هنگام مشاهده ی مسابقات ورزشی  میتوانیم به خوبی خطاهای بازیکنان را تشخیص دهیم اما تا به حال به آن به چشم شغل دوم و کار نیمه وقت فکر کرده بودید ؟
شما میتوانید با گذراندن دوره ها و کلاس های فدراسیون ها که معمولا کمتر از یکماه هستند و سپس شرکت در آزمون های مربوطه و کسب مجوز آن به داوری مشغول شوید .

داوری در لیگ های دسته یک و داوری درجه یک قطعا یک شغل تمام وقت و شغل اول محسوب میشود , اما شما میتوانید با یاد گیری آن و داوری مسابقه های کوچکی مانند مسابقات محلی یا مدارس یا دانشگاه ها یا لیگ های دسته دو و سه به کسب درآمد بپردازید .

مواردی که یک داور خوب باید بداند :
1 . شما باید دقت بالایی داشته باشید مثلا در بازی فوتبال که بازی بازیکنان و حرکات آنان رو به روز سریع تر میشود , شما باید اینقدر تمرکز بالایی داشته باشید تا بتوانید  آن حرکات را زیر نظر بگیرید.

2. مسابقات مختلف را ببینید و در مورد خطاها و حرکات موجود در آن ها قضاوت کنید و اگر جایی را شک داشتید از سوال کردن نترسید و به دنبال رفع ایرادات خود باشید.

3. هرگز از مطالعه و بازخوانی قوانین اجتناب نکنید زیرا لازم است که شما همیشه تسلط خود را بر قوانین حفظ کنید .

4. مرین های کنترل خشم انجام دهید و سعی کنید که بر تمامی احساسات خود مسلط باشید

5. در ابتدا خودتان به دنبال تیم های محلی باشید تیم هایی که هنوز خیلی سازماندهی ندارند و سازمان خاصی برای آن ها داور انتخاب نمیکند .

به جمع هزاران کارجوی سایت پرکاران بپیوندید تا شما هم بتوانید از هزاران آگهی استخدامی مربوط به شغل دوم و دورکاری سود ببرید.

دیدگاه بگذارید