کارواش سیار , شغلی با درآمد ثابت و بالا

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

کارواش سیار :

در زندگی پر مشغله امروز که همه مردم درگیر زندگی پر از عجله خود هستند زیاد وقت ندارند که به کارهای شخصی خود برسند . اما هیچ چیز بدتر از این نیست که کسی روی ماشین شما بنویسد “لطفا من را بشویید ” اما بخاطر زمان زیاد کاری خیلی از افراد وقت نمیکنند که به کارواش بروند و بعضا بیشتر این کارواش ها در مکان های دور از محل زندگی افراد هستند و این مشکل را دو چندان میکند , بنابر این بیشتر افراد وقتی را برای به کارواش رفتن صرف نمیکنند یا نمیتوانند .

شما میتوانید به کمک این افراد بروید و یک کسب و کار عالی برای خود راه اندازی کنید و حتی بعد از مدتی آن را به کسب و کار اول خود تبدیل کنید  .

ملزومات شروع این کار :

تنها چیزهایی که شما نیاز دارید تعدادی حوله مناسب و میکرو فیبری و فلچه برای پاک کردن درز و شکاف ها و پمپ فشار آب و تانکر آب و مقداری مواد تمیز کننده است .

چگونگی شروع  به کار :

شما میتوانید با تعدادی عکس مناسب و قرار دادن آنها در صفحه شبکه های اجتماعی و یا چاپ تراکت ها و کارت های تبلیغاتی و پخش کردن آنها در محله های محدوده شما .

البته این نکته را میتوان مد نظر قرار داد که شما باید در ابتدا تخفیف های مناسبی قرار دهید تا مشتریان خود را جذب کنید یا مثلا با یکبار شست و شو دفعه ی دوم را مهمان ما باشید .

قطعا این ایده را خیلی از افراد در ایران به کار نبرده اند و ایده ی بکری است که میتوانید با مشغول شدن به آن درآمد عالی کسب کنید .
و بهتر از آن این است که شما نیاز به  اجاره مکان خاصی ندارید و با ماشین خود میتوانید همه جا خدمات ارائه دهید .

هزینه ی یک کاوارش کامل شامل موتور شویی و شستن داخل و … حدودا به صورت متوسط 40 هزار تومان است که خیلی از ان صرف کرایه مکان میشود درصورتی که شما شما هیچ هزینه ایی جز خرید مواد شوینده و بنزین ماشین خود ندارید

مجموعه پرکاران خالق ایده های بکر برای افراد مشتاق و جویای کار دوم و کار در منزل

دیدگاه بگذارید