کتک بیشتر پول بیشتر “کتک بخورید و کسب درآمد کنید …!

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

درگیری های همه روزی ما در محیط کار و اجتماع و یا زندگی , گاهی باعث عصبی شدن ما و از کوره در رفتن ما میشود , اما جالب است بدانید که افرادی هستند در دنیا که از همین مورد کسب درآمد میکنند و این شغل آنهاست , شاید کنجکاو شده باشید که بیشتر در این مورد بدانید .

در سایت پرکاران شما میتوانید به تخصصی ترین مقالات مربوط به کار و آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل دسترسی داشته باشید و جستجو برای کار را با خواندن مقالات , لذت بخش تر کنید .
شغل هایی که قرار است از آن ها برای شما نام ببریم از شغل های عجیب در دنیا هستند که شما را واقعا متعجب خواهند کرد .
آیا تا به حال شده که آنقدر عصبانی باشید که بخواهید به دیوار ضربه بزنید تا آرام شوید ؟ خب در کشور چین دیگر لازم نیست به دیوار ضربه بزنید , شما میتواند به انسان ها ضربه و مشت بزنید تا آرام شوید …!

1 . کتک خور حرفه ایی :
در چین افرادی وجود دارند که کیسه ها و بالشتک هایی میپوشند و شما میتوانید آنها را کتک بزنید …! این کیسه بوکس های انسانی در مقابل شما می ایستند و شما میتوانید به آنها مشت بزنید و خودتان را خالی کنید .جالب است نه ؟  از سرکار برمیگردید و با مشت زدن به این کیسه های بوکس خشم خود را خالی میکنید و به منزل میروید !
یکی از این افراد حقوق خود را در ماه 20 هزار یوان ( در زمان تحریر این مقاله در حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان ) در ماه اعلام میکند , با روزی دو تا سه ساعت مشت خوردن …!

2 . اتاق خشم :
بعضی از افراد با زدن آرام نمیشوند و با شکستن وسایل آرام میشوند . یک تحقیق انجام شده در اروپا نشان داده که 1500 نفر از افراد مورد آزمایش با شکستن وسایل آرام میشوند و این ایده تبدیل به یک راه درآمدی در بوداپست و سنگاپور شده به این صورت که در رستوران ها و دیگر اماکن عمومی اتاق هایی با نام اتاق خشم طراحی شده اند و شما میتوانید با پرداخت هزینه , وارد شوید و وسایل را بشکنید و خرد کنید تا آرام شوید .

هزینه ها :
یکی از مدیران این اتاق های خشم اعلام کرده است که برای مثال یکی از پکیج هایش به نام پکیج قرار شبانه با قیمت 70 دلار ( 770 هزار تومان در زمان تحریر این مقاله ) است و شما میتوانید دو وسیله الکترونیکی را بشکنید .

نکته :
پرفروش ترین پکیج اتاق های خشم مربوط به روز ولنتاین برای عشاق خشمگین است و بیشترین وسیله ی مورد توجه برای شکستن در این شب , وسایل سرامیکی بوده است .

دیدگاه بگذارید