دورکاری جذاب برای حرفه ایی های مشتاق

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

تعریف فریلنسر:

فریلسنر به شخصی اطلاق میشود که به صورت پروژه ایی وارد قرار با یک شخص یا کمپانی میشود اما نه به صورت دائم بلکه  به صورت دورکار و در منزل , و در قبال انجام این خدمت مبلغی توافقی دریافت میکند و این میتواند یه درامد عالی برای همه افراد و حتی شغل دوم برای کارمندان باشد.

فریلنسر ها معمولا کارهایی مانند طراحی وب سایت , طراحی های گرفایک مااند طراحی لوگو و …. , مشاوره های مالی و بیمه ایی و کارهایی از این قبیل را انجام میدهند .

مزیت های فریلنسرینگ :

قطعا اگر شما جز ان دسته افرادی باشید که دارای توانایی و تخصصی که برای این ضمینه مناسب باشد ,باشید بهتر میدانید وقتی شما دراستخدام یک شرکت هستید هرکاری که به شما سپرده شود را باید انجام دهید و مهم نیست که شما به ان کار علاقه داشته باشید یا نه .

اما در کار شما میتوانید خودتان کار های مورد نظر و مورد علاقه ی خودتان را انتخاب کنید و بسته به نوع آن پروژه یا سطح تخصصی آن درخواست هزینه بدهید و با فرد مورد قرارداد وارد مذاکره شوید ,

همچنین شما در استخدام یک شرکت خاص و واحد نیستید و میتوانید هر چند عدد پروژه ایی را که علاقه داشته باشید همزمان انجام دهید البته این امر بستگی به سرعت و تخصص شما در این ضمینه دارد .

همچنین شما ملزم به حضور فیزیکی در یک مکان نیستید و میتوانید هر زمانی که مایل باشید به کار بپردازید و زمان خود را مدیریت کنید و یک درامد اضافه داشته باشید.

البته همیشه هیچ چیزی صددرصد دارای مزیت های مطلق نیست و میتواند معایبی نیز داشته باشد مثلا اکثر فریلنسر های جوان وتازه کار معمولا درامد کمتری میتوانند کسب کنند و مبلغی که بابت هر پروژه به انها داده میشود کمتر از افراد دارای سابقه در این امر است .

چگونگی شروع به کار :

شما راه های زیادی پیش رو دارید که به عنوان یک فریلنسر کار خود را شروع کنید برای مثال میتوانید از شبکه های اجتماعی شروع کنید و با تبلیغ کردن کار های خود به دیگران ان ها را به سمت خود جذب کنید یا با اگهی کردن خود و تخصص خود در سایت های اگهی یا به صورت فیزیکی مشتری های بلقوه ی خود را به بلفعل تبدیل کنید

خطرهای استخدام دورکاری و راه حل آن :

روش های ذکر شده برای شروع این کار دارای معاینی نیز هستند مثلا شما نمیتوانید هیچ تضمینی داشته باشید که مبلغ مورد مطالبه خود را به صورت کامل دریافت میکنید و همچنین ان شخص نیز نمیتواند به شما اطمینان کرده و تمام هزینه را به شما پرداخت کند  لذا برای حل  این مشکل وب سایت ها و نرم افزارهایی طراحی شده اند که این مشکل را برطرف نموده اند , این برنامه ها درواقع به صورت یک واسطه عمل کرده و مبلغی را به عنوان ودیعه از طرف مورد قرار داد دریافت میکنند و زمانی که شما پروژه ی خود را به اتمام رساندید و ان شخص ان را تایید کرد میتوانید  مبلغ را برداشت کنید .

پیدا کردن این وب سایت ها و برنامه ها کار اسانی است و شما میتوانید با جست وجو در اینترنت خیلی از ان را پیدا کنید.

دیدگاه بگذارید