دیپا مالک اولین زن هندی که موفق به کسب مدال شد …

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

آیا شده تا به حال با مشکلات فراوارنی در زندگی روبرو شده باشید  و تصمیم به تسلیم شدن گرفته باشید ؟ در منهای بهونه قصد ما معرفی افرادی است که بخاطر معلولیت یا محدودیت های شدید نتوانسته اند در ابتدا به جایگاه خاصی برسند اما بعدها بخاطر شجاعت آنان برای شروع کردن و به موفقیت رسیدنشان همه آنها ها را میشناسند .
در منهای بهونه به زندگی این فراد میپردازیم تا بتوانید از راهی که آنها رفته اند و به موفقیت رسیده اند شما نیز استفاده کنید و بتوانید مانند آنها به موفقیت های فراوان برسید .
درکنار این مقالات میتوانید در سایت پرکاران به آگهی های استخدام شغل دوم و دورکاری و کار در منزل نیز دسترسی داشته باشید .

نام : دیپا مالک
ملیت : هند

سختی که دیپا مالک را سخت تر کرد :
دیپا مالک (متولد 30 سپتامبر 1970) یک ورزشکار هندی است . او اولین زن هندی است که در بازی های پارالمپیک مدال کسب کرد و در بازی های پارالمپیک تابستانی 2016 در پرتاب دیسک موفق به کسب یک مدال نقره شد . وی به دلیل شرکت در مسابقات مختلف ورزشی و ماجراجویی های زیاد برنده جایزه های مختلفی شده است . او در رده بندی ورزشکاران معلول , رتبه یک را دارا میباشد .

او همچنین با فدراسیون اتوموبیل رانی هند و هیمالیا همکاری میکند .
مالک همسر سرهنگ بیکرام سینگ است . او از وظیفه مادری خودش نیز غافل نشده است و دو دختر دارد .
او همچنین سفیر برند ” هند پاک ” برای NMDC و مشاور متخصص زیرساختهای قابل دسترسی و پروژه مسکن و امور شهری ” شهرهای هوشمند ” وزارت مسکن و امور شهری برای افراد دارای معلولیت است.
افتخارات دیپا مالک  :
دیپا مالک اولین زن هندی است که در پارالمپیک مدال کسب کرد . او در بازی های پارالمپیک 2016 مدال نقره کسب کرد . وی قبلاً در سال 2012 و در سن 42 سالگی با دریافت جایزه ارژونا مورد تقدیر قرار گرفت ( این جایزه توسط وزارت ورزش و امور جوانان هند داده میشود )
. او همچنین در سال 2017 جایزه معتبر پادما شری را نیز دریافت کرده است .
او یک رکورد جدید آسیایی در پارالمپیک های آسیایی 2018 ثبت کرد و تنها زن هندی است که در 3 بازی پیاپی پارا آسیا (2010 ، 2014 ، 2018) موفق به کسب مدال شده است . وی تا به امروز 58 مدال ملی و 23 بین المللی را در تمام رشته ها کسب کرده است.
خانم مالک با وجود اینکه معلول است و باید با استفاده از ویلچر جابجا شود , باز هم دست از تلاش برنداشته و توانسته به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند .

 

 

 

دیدگاه بگذارید