سندرم داونی های که دنیا را شگفت زده کردند …

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

زندگی همیشه سختی های خودش را دارد و هیچوقت نمیتوان انتظار یک زندگی بدون نقص را داشت اما مسئله مهم تر این است که ما باید بتوانیم با این سختی ها کنار بیآیم و به این سختی ها به چشم چالش نگاه کنیم و همیشه آنها را به عنوان پله های برای بالا رفتن در نظر بگیریم .
در مجموعه مقالات منهای بهونه قصد ما معرفی افرادی است که با وجود معلولیت یا محدودیت توانسته اند به موفقیت های فراوانی دست پیدا کنند , هم چنین در سامانه پرکاران شما میتوانید به آگهی های استخدام شغل ویژه معلولین و شغل دوم و دورکاری نیز دسترسی داشته باشید .

همه در زندگی خود ممکن است با مشکلاتی و چالش های مواجه شوید و یا ممکن است محدودیت یا معلولیتی داشته باشید که باعث شود شما را از ادامه راه و رسیدن به هدف ها و رویاهایتان باز دارد اما با خواندن این مقاله نظر شما عوض خواهد شد .

درمورد سندرم داون چه میدانید ؟
سندرم داون یک بیماری ژنتیکی است که بخاطر وجود یک کروموزوم اضافه به وجود می آید .
آیا باور میکنید افرادی با این بیماری هستند که در دنیا که به موفقیت های بزرگی دست یافته اند ؟
در ادامه میخواهیم افراد سندرم داونی را به شما معرفی کنیم که دنیا را شگفت زده کرده اند .

افراد موفق مبتلا به سندرم داون :
1 . تیم هریس :
او فردی مبتلا به سندرم داون است که یک سخنران انگیزشی است و حتی یک رستوران برای خودش تاسیس کرده است که حدود 5 سال در رتبه برتر مجله تایمز بوده که بعد از مدتی برای نزدیک شدن به محل زندگی عشقش آن را بست تا محل آن را به محل نزدیک تری قرار دهد .
2 . کارن گفنی :
این فرد سندرم داونی توانسته مدرک دکترا بگیرد و موسسه انگیزشی خودش را افتتاح کند و یک سخنران انگیزشی موفق است .
3 . جیم بروور :
اون توانسته به اولین زنی در دنیا تبدیل شود که با وجود سندرم داون به یک مدل موفق تبدیل شود و در کنارش به بازیگری نیز مشغول باشد .
4 . کریس بولک :
یک خواننده سبک فولک و بازیگر موفق است و از سال 1994 سفیر افراد سندرم داونی  است .
5 . پابلو پیندا :
او اولین سندرم داونی است که توانسته فارغ التحصیل بشود وبه شغل معلمی مشغول است .

6 . کولیت دیویتو :
او مبتلا به سندرم داون است اما هرگز دست از تلاش برنداشته است و همیشه رویای داشتن شغل خودش را داشته . او در سال 2015 وقتی که نتوانست شغلی برای خودش پیدا کند , به کمک مادرش و خواهرش یک شیرینی پزی تاسیس کردند و او الآن صاحب شیرینی فروشی و شیرینی پزی خودش است .

همه این افراد با وجود سندرم داون باز هم از تلاش برای رسیدن به موفقیت و رویاهایشان دست نکشیدند , تا اینکه توانستند رویای خود زندگی کنند و به دنیا نشان دهند که هرگز برای شروع , بهانه ای وجود ندارد و باید رویاها را منهای بهونه کرد تا موفق بود .

 

 

 

 

دیدگاه بگذارید