سوالات متداول شما

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

آیا برای ثبت آگهی باید هزینه ای پرداخت کنم
خیر.ثبت آگهی بعنوان کارفرما و کارجو کاملا رایگان است و شما میتوانید حتی بعد از مدت درج شده در آگهی تمدید آنرا نیز بصورت رایگان انجام دهید.

آگهی ایجاد کرده ام اما پیامک کد تایید دریافت نمی کنم
علت ارسال نشدن پیامک معمولا استفاده از کاراکترهای غیر عددی در شماره تلفن می باشد.لطفا برای اطمینان از ورود صحیح شماره تلفن همراه آنرا با فرمت 09121234567 وارد نمایید.
نکته اینکه محدودیتی در دریافت پیامک برای شماره تلفن های ایرانسل یا همراه اول و رایتل و تالیا وجود ندارد.
اگر با رعایت فرمت ذکر شده باز هم برای شما کد تایید فعالسازی ارسال نشد از منوی پشتیبانی در بالای سایت اقدارم به ارسال درخواست بررسی نموده یا با شماره تلفن 88140056-021 تماس گرفته تا مشکل شما برطرف گردد.

آگهی ام تا چه زمان در پرکاران نمایش داده می شود
آگهی ها بصورت پیشفرض بمدت یک ماه در پرکاران نمایش داده می شود.لذا اگر درخواست نمایش آگهی برای مدت بیشتری را دارید پس از اتمام این مدت می توانید بصورت رایگان آگهی خود را تمدید یا مجددا ثبت نمایید.

آگهی ام توسط پرکاران تایید نمی شود
در مواردی عدم رعایت قوانین ثبت آگهی میتواند مانع از انتشار آگهی شما شود که میتوانید در اینصورت با ارسال پیام از طریق منوی پشتیبانی بالای صفحه و یا تماس با شماره تلفن 88140056-021 مورد را پیگیری و برای رفع آن اقدام نمایید.

تصاویر آگهی ام حذف شده است
تصاویری که مرتبط با موضوع و متن آگهی نبوده و یا در مالکیت غیر می باشد حذف می شود.اما شما میتوانید در هر زمان با جایگزینی تصاویر مناسب آگهی خود را بصورت عکس دار منتشر نمایید تا بازدیدهای بیشتر و در نتیجه تماس های بیشتری داشته باشید.

 

دیدگاه بگذارید