شغلی مکمل برای پرستاران و آنان که اموزش پزشکی دیده اند

کاربر جدید 0 دیدگاه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

پرستارها و کمک پرستارها که آموزش های درمانی و پزشکی دیده اند گاها  روز هایی را در هفته بیکار هستند و ممکن است به این فکر افتاده باشند که چگونه این زمان استراحت خود را به پول تبدیل کنند . در ادامه مقاله به توضیح این سوال و نکات الزامی میپردازیم.

 

افرادی که مریضی در منزل دارند , بخصوص افرادی که دارای بیماری های خاص و سخت هستند همیشه باید برای انجام معاینات یا چک آپ های خود مکررا به بیرون از منزل مراجعه کنند و این امر برای این افراد همیشه سخت و دشوار است یا حتی افرادی که عمل جراحی انجام داده اند یا سالمندانی که توانایی خروج از منزل را ندارند .

شما میتوانید به صورت یک سرویس سیار سلامتی فعالیت کنید و به کسب درآمد بپردازید .

برای شروع اینکار شما میتوانید در شرکت هایی که با این هدف تشکیل شده اند ثبتنام کنید و با ارائه مجوز های خود این کار را شروع کنید یا میتوانید به همراه دوستان خود شروع به تبلیغات در شبکه های اجتماعی و …. کنید تا افراد خدمات شما را بشناسند و به سمت شما بیآیند . قطعا این کار برای مشتری های شما هم به صرفه تر خواهد بود زیرا دیگر لازم نیست کلی راه را برای ملاقات پزشک بروند و ساعت زیادی را در صف بمانند و با هزینه ایی به مراتب کمتر میتوانند خدمات بهداشتی و مراقبتی را در منزل خود دریافت کنند .

قبل از انجام اینکار لطفا از مراجع مربوطه کسب تکلیف کنید .

حتما توجه داشته باشید که از وسایل یکبار مصرف استفاده کنید .

حتی شما میتوانید با قبول پرستاری و انجام امور درمانی و مراقبتی از مریض خود به صورت تمام وقت , درآمد بیشتری را نیز داشته باشید .

مثلا پنج شنبه و جمعه ها که خانواده ها به مسافرت و تفریح میروند نیاز دارند که کسی بتواند از بیمار آنها مراقبت کند و از درمان او غافل نشود .

دیدگاه بگذارید